English

در تهران؛

معاینه فنی تاکسی‌های سرویس مدرسه خارج از نوبت

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد امسال در طرح استقبال از مهر، تاکسی‌های سرویس مدرسه تهران تا 15 مهرماه در همه مراکز معاینه‌فنی پایتخت خارج از نوبت پذیرش خواهند شد.

معاینه فنی تاکسی‌های سرویس مدرسه خارج از نوبت

به گزارش خبرگزاری موج، سید نواب حسینی منش با اشاره به الزام داشتن معاینه فنی خودرو برای اخذ مجوز سرویس مدرسه گفت: داشتن معاینه فنی برای خودروهای عمومی مشمول با سن بالاتر از یکسال الزامی است و این خودروهای بایستی براساس سن، سالانه دو تا چهار مرتبه معاینه فنی شوند.

 رانندگان تاکسی سرویس مدرسه به منظور مدیریت بهتر زمان می توانند با استفاده از سامانه نوبت دهی آنلاین در سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به نشانی inspection.tehran.ir ثبت نام و در زمان مقرر به مرکز انتخاب شده مراجعه کنند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران افزود: تاکسی های سرویس مدرسه از این موضوع مستثنی نیستند و با عنایت به اهمیت داشتن معاینه فنی این خودروها در حفظ جان، سلامتی و ایمنی دانش آموزان، سرویس مدارس به صورت ویژه در این مراکز مورد ارزیابی و کنترل قرار می گیرند.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد که نسبت به این داشتن معاینه فنی سرویس های مدرسه فرزندانشان حساس باشند و خودرو دارای معاینه فنی انتخاب کنند.

اجرای فاز دوم طرح کاهش آلودگی هوا با افزایش پرداخت جریمه‌های سنگین

حسینی منش همچنین با اشاره به شروع اجرای فاز دوم طرح کاهش آلودگی هوا از ابتدای آبان 97 بیان کرد: از سه ماه گذشته به صورت مستمر از طریق رسانه ها آغاز فاز دوم طرح کاهش و کنترل مکانیزه معاینه فنی خودروها از سوی دوربین های سطح شهر و سیار در کل سطح پایتخت اطلاع رسانی شده است.

وی گفت: در زمان حاضر خودروهای شخصی مشمول با سن بالاتر از چهار سال و خودروهای عمومی با سن بالاتر از یک سال فاقد معاینه فنی، در صورت تردد در محدوده طرح زوج و فرد و ترافیک در ساعات اجرای این طرح ها، روزانه 50 هزار تومان به صورت مکانیزه جریمه می شوند که با آغاز فاز دوم طرح کاهش این محدوده به کل سطح شهر تهران و در تمامی ساعات و ایام هفته افزایش خواهد یافت.

حسینی منش افزود: مراکز معاینه فنی در دو و سه نوبت کاری در حال خدمت رسانی هستند و شهروندان با صرف زمان کمتر از یک ساعت می توانند نسبت به انجام معاینه فنی خودرو اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه