English

جاده چالوس نهم و دهم شهریور یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن دو روزه جاده چالوس از فردا خبر داد.

جاده چالوس نهم و دهم شهریور یکطرفه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس پلیس راه مازندران امروز پنج شنبه 8 شهریور از یک طرفه شدن جاده چالوس از فردا جمعه خبر داد.

سرهنگ قدمی با اشاره به اینکه رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوس ممنوع است، افزود: آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر روز جمعه 9 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 10 شهریورماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود. رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 24 روز شنبه از کرج به مرزن آباد ممنوع است. سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 20 تا 24 همان روز از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد موتورسیکلت به جزء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 11 شهریورماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است. مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره 2182934 به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است. مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه