English

مهلت انتخاب رشته کنکور ۹۷ تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به منظور ارائه تسهیلات بیشتر به داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نکرده اند، مهلت انتخاب رشته تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۱ مرداد تمدید شد.

مهلت انتخاب رشته کنکور 97 تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: انتخاب رشته آزمون سراسری سال 97 برای داوطلبان مجاز از بعدازظهر ۱۵ مرداد آغاز شده است و تا امروز شنبه ۲۰ مرداد تعداد ۳۱۲ هزار و ۵۵۷ نفر انتخاب رشته کرده اند.

وی اظهار داشت: دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش و همچنین به صورت چاپی منتشر شده است و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانستند تا شنبه ۲۰ مردادماه ۹۷ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند حداقل ۱۵۰ کدرشته محل را از میان کدرشته محل های تحصیلی مورد علاقه خود از گروه یا گروه های آزمایشی مجاز انتخاب کنند.

توکلی گفت: به منظور ارائه تسهیلات بیشتر به داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نکرده اند، مهلت انتخاب رشته تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۱ مرداد تمدید شد. این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین اصلاحیه دوم دفترچه راهنمای انتخاب رشته نیز از عصر امروز ۲۰ مرداد ۹۷ در سایت سازمان سنجش منتشر می شود. داوطلبان برای انتخاب رشته باید به دفترچه ها، راهنمای علمی و چاپی انتخاب رشته و اصلاحات اعلام شده توجه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه