English

نتایج پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی منتشر شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج پنجمین آزمون استخدامی ۹ دستگاه اجرایی کشور منتشر شد.

نتایج پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج پنجمین آزمون استخدامی ۹ دستگاه اجرایی کشور خبر داد و گفت: داوطلبانی که در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۱۵ تیرماه ۹۷ شرکت کرده‌اند می‌توانند کارنامه خود را در سایت سازمان‌سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مشاهده کنند.

وی در ادامه گفت: داوطلبان می توانند با استفاده از شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و شماره پرونده به کارنامه خود دسترسی پیدا کنند.

توکلی گفت: داوطلبان هریک از دستگاه های اجرایی شامل "وزارت آموزش و پرورش"، "سازمان دامپزشکی کشور"، "سازمان شیلات"، "وزارت راه و شهرسازی"، "سازمان حفاظت محیط زیست"،" وزارت امور اقتصادی و دارایی"، "سازمان بیمه سلامت"، "سازمان ملی زمین و مسکن" و "سازمان اوقاف و امور خیریه" باید با توجه به نتیجه مندرج در کارنامه و توضیحات اطلاعیه اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: برای کلیه داوطلبان حاضر در جلسه حسب مورد براساس اولین انتخاب کارنامه آزمون صادر شده است و داوطلبان مقتضی است براساس مواردی که از سوی دستگاه ها اعلام شده، عمل کنند.

وی درباره آمار ثبت نام کنندگان، ظرفیت پذیرش جذب و تعداد معرفی شدگان در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: این آمار به تفکیک ۹ دستگاه اجرایی اعلام شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه