English

دادستان کل کشور:

بابک زنجانی قطعا اعدام می شود/ مقصر بد حجابی همه ما هستیم

دادستان کل کشور گفت: به خدا قسم در موضوعات فرهنگی و حجاب برخورد قضایی جواب نخواهد داد. راههای مسالمت آمیز و آرام را باید در پیش گرفت لذا بر این اساس از هر طرحی که در زمینه مقابله با بدحجابی موثر باشد حمایت می‌کنیم.

بابک زنجانی قطعا اعدام می شود/ مقصر بد حجابی همه ما هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه در دوره مشترک تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه استان های خراسان رضوی، قم، تهران و اصفهان در مشهد افزود: بسیاری از بدحجاب ها فرهنگ خانوادگیشان چنین است که بدحجاب ظاهر می‌ شوند و بدحجابی را بد نمی دانند.وی ادامه داد: عده ای از بدحجاب ها اعتقادی به اسلام ندارند، لائیک هستند و یا مذاهب دیگری دارند اما عده کمی هم هستند که با قصد دهن کجی به ارزش‌های دین و احکام اسلام این کار را می کنند.

دادستان کل کشور گفت: اگر نیروی انتظامی بخواهد همه بدحجاب ها را بگیرد علیه نظام و اسلام جوسازی های گسترده ایجاد می شود. مقصر بدحجابی آموزش و پرورش، روحانیت، آموزش عالی، دانشگاه ها و همه ما هستیم.

وی ادامه داد: هم اکنون ستاد امر به معروف، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی اقداماتی را انجام می دهند که بدحجابی را سروسامان دهند اما باید بدانیم برخورد خشن با بدحجابی قطعا جواب نمی‌ دهد.

حجت الاسلام منتظری در ادامه به مشکلات قوه قضائیه نیز اشاره و بیان کرد: این دستگاه متناسب با جمهوری اسلامی نیست، کمبود کادر قضایی و اداری داریم و به لحاظ اعتبار و نیروی انسانی استقلال نداشته و وابسته به دولت است، کسانی که به قوه قضاییه اشکال می ‌کنند اگر در مقام محکمه و کرسی قضاوت بنشینند مشکلات را می بینند.

وی گفت: همین پرونده مالی موسسه اعتباری ثامن الحجج 120 جلد است که قاضی باید همه آنها را مورد بررسی قرار دهد و یا موضوع بابک زنجانی همینطور است. به دنبال برگشت بیت المال هستیم اما بدانید حکم او اعدام است و قطعا اعدام می شود.

دادستان کل کشور به ماجرای خرید دو تن سکه نیز اشاره و بیان کرد: این موضوع به درستی مطرح نشده است. خریدار یک فرد دلال است که نوچه هایی داشته، نیروی انتظامی به ما گفته اگر محاسبه شود طبق اسناد و مدارک طی سه سال دو تن سکه جمع می شود اما سکه ای تحویل دستگاه قضایی نشده است.

وی افزود: آیا اگر بانک مرکزی اعلام به فروش سکه کند، خریدار آن مجرم است؟ مگر اینکه معلوم شود خریدار به دنبال اخلال در نظام پولی و بانکی کشور بوده است.

حجت الاسلام منتظری به تلاش دشمن برای نفوذ در ارکان مختلف نیز اشاره و بیان کرد: نفوذ موضوع مهمی است که باید توجه جدی نسبت به آن داشته باشیم، عوامل نفوذی مانع تحقق مطالبات مقام معظم رهبری هستند.

وی ادامه داد: شایعه پراکنی و دروغ پردازی در جاهای مختلف به خصوص فضای مجازی از دیگر اموری است که دشمن دنبال می‌ کند و بسیاری هم شایعات و دروغ ها را باور می‌کنند. دشمن در فضای مجازی به صورت جدی فعالیت می‌کند بطوری که ما در پایان هر هفته 20 هزار تا 22 هزار مورد فیلتر داریم اما با نام های دیگر فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

دادستان کل کشور منشا بسیاری از پرونده‌های منافی عفت را فضای مجازی ذکر و بیان کرد: نسل جوان به شدت در معرض خطر است. دشمن برنامه ‌ریزی و سرمایه ‌گذاری گسترده ‌ای در این خصوص انجام می دهد تا پرده های حیا را از بین ببرد.

نخستین دوره تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه استان های خراسان رضوی، تهران، قم و اصفهان دیروز 26 تیر در مشهد آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه