English

مدیر عامل موسسه ثامن‌الحجج زندانی شد

مدیر عامل موسسه مالی اعتباری ثامن‌ الحجج با تشدید قرار وثیقه و عجز از ناتوانی قرار صادره، بازداشت و راهی زندان شد.

مدیر عامل موسسه ثامن‌الحجج زندانی شد

به گزارش خبرگزاری موج، نهمین جلسه رسیدگی به پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی باقری و با حضور متهم ردیف اول پرونده، وکلای مدافع وی و جمعی از مالباختگان و سپرده‌گذاران این موسسه برگزار شد.

در پایان این جلسه، قاضی باقری قرار وثیقه متهم ردیف اول این پرونده را به 4 هزار میلیارد تومان افزایش داد و این قرار را به متهم ابلاغ کرد.

مدیر عامل موسسه مالی اعتباری ثامن‌ الحجج که متهم ردیف اول این پرونده هم محسوب می‌شود، با تشدید قرار وثیقه و عجز از ناتوانی قرار صادره، بازداشت و راهی زندان شد.

قاضی پرونده علت تشدید قرار وثیقه را درخواست تعدادی از سپرده‌گذاران و تصمیم هیئت قضایی عنوان کرد.

پرونده ثامن‌الحجج که پیشتر ارزش ریالی آن 12 هزار میلیارد تومان اعلام شده، 360 شاکی و 3 متهم دارد که به گفته سخنگوی قوه‌قضاییه، متهم ردیف سوم از همان ابتدای تشکیل پرونده متواری بوده و کیفرخواست وی نیز به صورت غیابی صادر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    دورد بر این قضات شجاع و مطمئن دستگاه قضایی که آبرو و حیثیت دستگاه قضایی کشور هستند .
    همانطوری که مقام معظم رهبری(مدظله العالی)فرمودند چنین قضات شجاع ،مطمئن و درستکاری بایستی تشویق گردیده و به مردم معرفی گردند تا الگوی مناسبی برای عملکرد سایر قضات کشور باشند.
    انشا… شاهد برگزاری دادگاه سایر مفسدین و اخلالگران اقتصادی کشور در حوزه های سکه ، ارز،خودرو و سایر موسسات مالی متخلف نظیر فرشتگان و … توسط چنین قضات نمونه ای توسط دستگاه قضایی باشیم.تا بدین ترتیب نحوه تجزیه و تحلیل فرصت طلبان اقتصادی از نحوه برخورد دستگاه قضایی کشور بنحوه چشمگیری تغییر یافته و شاهد کاهش این مفسدین اقتصادی در سطح جامعه باشیم.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه