English

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

مراجعه به شعب تامین اجتماعی از ٦٠ میلیون به ٤٠ میلیون کاهش یافت

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در بخش توسعه فن آوری ها در این سازمان اقدامات موثری انجام شده است، گفت: مراجعه به شعب سازمان تامین اجتماعی از ۶۰ میلیون به ۴۰ میلیون کاهش یافته و این کار با نهضت آی تی تحقق یافته است.

مراجعه به شعب تامین اجتماعی از ٦٠ میلیون به ٤٠ میلیون کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  سید تقی نوربخش در جلسه با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: تامین اجتماعی سازمانی است که نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش قرار داده است و از جمله ۶ میلیون نفر مستمری بگیران و اعضای خانواده آنان که تمام ابعاد زندگی و معیشت آنان را این سازمان تمشیت می کند.

وی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی ۱۸ مزیت بیمه ای و درمانی را به جامعه ارائه می دهد و وظیفه این سازمان پوشش ریسک های مختلف از جمله بیماری و سالمندی است.

نوربخش گفت: سازمان تامین اجتماعی بدون اتکا به منابع عمومی این خدمات را ارائه می دهد و یک سازمان در آمد هزینه ای است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه مصارف این سازمان در سال ۹۷ حدود ۶۷۰۰ میلیارد تومان است که برای خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش هزینه می شود، گفت: بودجه امسال سازمان تامین اجتماعی یکصد هزارمیلیارد تومان و معادل یک چهارم بودجه عمومی کشور است.

نوربخش با اشاره به  افزود: تامین اجتماعی در جنگ تمام عیار اقتصادی در سنگر اول قرار دارد و تعامل گسترده با شرکای اجتماعی مهمترین راهبرد این سازمان است و سطح تعاملات سازمان تامین اجتماعی با شرکای اجتماعی در هیچ دوره ای مثل دولت تدبیر و امید نبوده است.

وی تصریح کرد: تجهیز منابع سازمان تامین اجتماعی با اعتماد سازی انجام می شود و بخش های اقتصادی نیز همکاری خوبی با این سازمان دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه