English

افشانی:

کل خط ۷ مترو تهران تا خرداد ماه سال آینده افتتاح می شود

شهردار تهران گفت: پیش بینی می‌شود که در دهه فجر بخشی از این خط و تا خرداد ماه سال دیگر کل خط به بهره برداری برسد

کل خط 7 مترو تهران تا خرداد ماه سال آینده افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد علی افشانی شهردار تهران صبح امروز در حاشیه آئین بازگشایی بخش میانی خط 7 مترو و افتتاح ایستگاه مهدیه با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: همانطور که اشاره کردیم خط ۷ مترو در گذشته افتتاح شده اما ناقص بود و باید تکمیل می‌شد.

وی با بیان اینکه در حوزه سیگنالینگ در طول مسیر اقدامات خوبی انجام گرفته و متاسفانه بخشی از این خط فاقد هواکش بود که در این مدت پس از تعطیلی خط ۷ سعی کردیم مشکل سیگنالینگ و هواکش‌ها را حل کنیم،‌ گفت: تنها در این شش کیلومتری که امروز با پنج ایستگاه افتتاح شده این مشکلات به طور کامل رفع شده است.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا شما ایمنی این خط را تضمین می‌کنید؟ افزود: همه تلاش کردیم خط ایمن باشد و اگر نسبت به سایر خطوط ایمنی بیشتری نداشته باشد، کمتر هم نیست؛ اما پیمانکار و تحویل دهنده تجهیزات باید تضمین کنند.

وی در مورد افتتاح مابقی ایستگاه‌های خط ۷ با بیان اینکه پیش بینی می‌شود که در دهه فجر بخشی از این خط و تا خرداد ماه سال دیگر کل خط به بهره برداری برسد، گفت: البته ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که همه نواقص خط را رفع و ایستگاه به ایستگاه این خط را تکمیل کنیم.

افشانی در مورد بدهی هلدینگ یاس به شهرداری تهران نیز که گفته می‌شود حدود ۴۵۰۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: کارشناسانی در حال بررسی دقیق و مستند این موضوع هستند و حتی تا کنون چند جلسه نیز برگزار شده و تا وقتی مستندات کامل شود در مورد آن صحبت نمی‌کنم اما مطمئن باشید هر میزان بدهی که احصا شود آن را دریافت می‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه