English

سردار حسین اشتری در همایش سراسری روستی پلیس اگاهی گفت:

کسی که به بیت المال دسترسی دارد نباید سو استفاده کند

حسین اشتری گفت: نمی توانیم از تخلفات افرادی که قدرت در دستشان است کوتاه بیاییم.کسی که به بیت المال دسترسی دارد و قدرت در دستش است نباید سو استفاده کند.

کسی که به بیت المال دسترسی دارد نباید سو استفاده کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری در همایش سراسری روسای پلیس اگاهی گفت: امروز به دلیل رشد کمی و کیفی نیروی انتظامی کشف علمی جرم از دستاوردهای مهم نیروی انتظامی به حساب می آید. دراین مقطع روش های سنتی دیگر نمیتواند به ما پاسخ دهد.

او افزود: تمام وزارت خانه ها باید بانک های خود را در اختیار پلیس قرار دهد. ما معتقدیم امروز بانک های اطلاعاتی در کشور داریم که از وقوع جرم پیشگیری می کند.پیشگیری مقدم است بر جرم.ما زمانی می توانیم از پیشگیری استفاده کنیم که از بانک هایمان استفاده کنیم.

او در ادامه افزود:مبارزه با جرایم خشن و مسلحانه از نگرانی های مردم است.بااینکه تعداد وقوع آن کم است اما همان هم در شان کشور نیست.باید بااقتدار برخورد شود.کسی که با سلاح حمله می کند باید به دست قانون بیفتد یا در مهلکه به هلاکت بیفتد.دستگاه قضایی هم برخورد خوبی دارد و امیدواریم سرعت به کارهایش .

وی در ارتباط با جرایم اقتصادی گفت:یکی از مشکلات جامعه ما  فساداقتصادی است.اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی شکل بگیرد باید با جرایم اقتصادی مبارزه شود.ما نمی توانیم از تخلفات افرادی که قدرت در دستشان هست کوتاه بیاییم.کسی که به بیت المال دسترسی دارد و قدرت در دستش است نباید سواستفاده کند.از کمترین اعداد هم نباید چشم پوشی کرد زیرا از همین خرده ها شروع می شود. هرگونه تخلف و جرم اقتصادی همراه با حفظ ابروی شخص و داشتن سند باید مطرح شود.ملاک ما قانون است. هرکسی خلاف آن رعایت کند با پلیس روبرواست.

اشتری گفت:امسال سال حمایت از کالای ایرانی است و باید برای حمایت از تولید کننده داخلی تلاش مضاعفی را برای مقابله با قاچاق کالا در دستور کار خود قرار دهیم. باید به هر طریق ممکن از ورود کالاهای غیر ضرور به کشور جلوگیری کرد. وی افزود :در سال ۹۶نسبت به سال ۹۵ از نظر ریالی ۴۰درصد افزایش کشف کالاهای قاچاق را داشته ایم که این روند رو به رشد، مطلوب ما نیست. دستگاه‌های مربوطه باید با پلیس همکاری کنند و همه در بحث قاچاق کالا ورود کنند.

وی با تاکید براین که  اولویت ما در پلیس آگاهی مقابله با سرقت است بیان کرد: اولویت‌هایی را در استان هایی که بیشترین سرقت را دارند، انجام داده ایم که راه اندازی قرارگاه سرقت در این استان ها از جمله این برنامه هاست.

اشتری علت افزایش اعتماد مردم نسبت به پلیس در سال ۹۶ را فعالیت صادقانه نیروهای انتظامی دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه