English

محسن هاشمی:

امیدواریم با حمایت همه‌ جانبه اعضای شورا فصل درخشانی در شهرداری رقم بخورد

رئیس شورای شهر تهران گفت: نخستین روز کاری آقای افشانی همزمان با سالروز 29 اردیبهشت است که این را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با حمایت همه‌جانبه اعضای شورا فصل درخشانی در شهرداری رقم بخورد.

امیدواریم با حمایت همه‌ جانبه اعضای شورا فصل درخشانی در شهرداری رقم بخورد

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در ابتدای جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امروز سالروز حماسه مردمی انتخابات پرشکوه 29 اردیبهشت است، انتخاباتی که مشارکت مردم در آن بی سابقه بود و در حوزه مدیریت شهری آرایی حدود سه برابر بیشتر از دوره‌های قبل را بر جا گذاشت.

وی با بیان اینکه شهروندان تهرانی هنوز نتایج این مشارکت خود را در تحول مدیریت شهری به خوبی حس نکردند که قطعا بخشی از تقصیر آنها متوجه ما است که باید با افزایش تلاش خود پاسخی شایسته به این اعتماد دهیم، گفت: نخستین روز کاری آقای افشانی همزمان با سالروز 29 اردیبهشت است که این را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با حمایت همه‌جانبه اعضای شورا که رأی ۹۰ درصدی به آن دادند، فصل درخشانی در شهرداری رقم بخورد.

رئیس شورای شهر تهران بابیان اینکه مسیر خوبی با نجفی آغاز شد اما به درازا نکشید و حالا این امانت خدمت به افشانی رسیده است، گفت: شاید از منظری بهترین فرصت برای خدمت نسبت به شهردار سابق داشته باشید چرا که بخش قابل توجهی از تحویل و تحولات رخ داده و شرایط مالی شهرداری نیز نسبت به گذشته سامان بهتری یافته است.

وی با بیان اینکه انتظار شورای شهر از شهردار جدید شتاب در خدمت است، گفت: اصلاحات ساختاری و چابک سازی پیکره مدیریت شهری تمرکز در حوزه حمل و نقل عمومی یعنی کاهش ترافیک و آلودگی هوا، شفاف سازی فرآیند مدیریت شهری، اصلاح منابع مالی، نوسازی بافت‌های فرسوده و ... از جمله سرفصل‌های مهم برنامه شورا است که آقای نجفی گام نخست را در این مسیر به درستی برداشت و امیدواریم آقای افشانی نیز با قدرت و سرعت بیشتر این مسیر را طی کند و بر همین اساس برنامه سوم توسعه شهر را تدوین و تقدیم شورا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه