English

سالاری:

شورا ساز و کار تعیین و فرایند انتخاب شهردار تهران را به روشنی اعلام کرد

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: همه شهروندان تهرانی پس از استعفای شهردار سابق مشاهده کردند که شورا ساز و کار تعیین و فرایند انتخاب شهردار تهران را به روشنی اعلام کرد.

شورا ساز و کار تعیین و فرایند انتخاب شهردار تهران را به روشنی اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در پنجاه‌ و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار کرد : همه شهروندان تهرانی پس از استعفای شهردار سابق مشاهده کردند که شورا ساز و کار تعیین و فرایند انتخاب شهردار تهران را به روشنی اعلام کرد.

وی افزود: در راستای همین ساز و کار از بین 28 نفر کاندیدای معرفی شده نهایتا تعداد 7 نفر انتخاب شده و با همان ساز و کار قبلی مقرر شد که این کاندیداها برنامه‌های خود را تدوین کنند و در حضور خبرنگاران آنها را به شورا و مردم ارائه کنند.

سالاری ادامه داد: با توجه به حساسیت منصب شهرداری تهران و جایگاه مدیریت شهری در ساختار سیاسی کشور تمام توجهات عموم مردم، رسانه‌ها و فعالان سیاسی به فرایند تصمیم گیری اعضای شورا برای انتخاب شهردار تهران معطوف شده است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران تاکیدکرد: متأسفانه این روزها در فضای عمومی و فضای مجازی شایعه‌ای در حال انتشار است که تصمیمات شورا خارج از شورا و توسط افرادی به جز اعضای شورا اتخاذ می‌شود. و این بداخلاقی به شیوه‌ای پیش می رود که اعضای شورا بر روی یک کاندیدا اجماع کرده‌اند و فرایند رأی گیری نمایشی است.

وی خطاب به رییس شورای شهر گفت:‌ از شما تقاضا می‌کنم مجموعه‌کنش‌گری‌های ما باید منجر به این شود که مردم متوجه شوند که اعضای شورا هستند که تصمیم می‌گیرند هرچند که احزاب و گروهای سیاسی نظرات خود را اعلام می‌کنند اما شهروندان تهرانی و مسئولین شهر باید به این یقین برسند که ما به عنوان نمایندگان مردم تصمیم می‌گیریم لذا باید در این زمینه شفاف سازی لازم انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه