English

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری؛

هنرمندان سرمایه‌های ماندگاری هستند و وظیفه ما پاسداشت وخدمت به این سرمایه های ماندگار است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در روز پدر با حضور در منزل جمشید مشایخی با این بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما دیدار و گفت‌گو کرد.

هنرمندان سرمایه‌های ماندگاری هستند و وظیفه ما پاسداشت وخدمت به این سرمایه های ماندگار است

به گزارش خبرگزاری موج، جمشید تقی زاده گفت: هنرمندان سرمایه های ماندگاری هستند و وظیفه ما پاسداشت و خدمت به این سرمایه های ماندگار است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری که به نمایندگی از بازنشستگان فرهیخته کشور با استاد جمشید مشایخی دارنده نشان عالی فرهنگ وهنر دیدار می کرد، ضمن ابلاغ سلام و تبریک علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این هنرمند پیشکسوت عنوان کرد: هنرمندانی مانند جمشید مشایخی که سال‌ها برای مردم فعالیت کرده‌اند، سرمایه‌های ماندگاری هستند و وظیفه ما پاسداشت وخدمت به این سرمایه های ماندگار است.

وی با تجلیل ازهنرمندی استاد جمشید مشایخی برای بازی در ماندگارترین نقش های پدر سینمای ایران گفت: استاد مشایخی در کنار اساتیدی چون عزت الله انتظامی ، محمد علی کشاورز ، علی نصیریان و مرحوم داوود رشیدی ، درخاطرات چند نسل از مردم ایران نقش بسته اند و جایگاه این عزیزان در عرصه فرهنگ و هنر این سرزمین جایگاه رفیعی است.

 

راه اندازی دبیرخانه بازنشستگان عرصه فرهنگ و هنر

تقی زاده در این دیدار از راه اندازی دبیرخانه بازنشستگان عرصه فرهنگ و هنر کشورهای آسیایی در تهران خبرداد و افزود: امیدواریم با تشکیل این دبیر خانه ، بتوانیم از تجربیات و توانمندی های هنرمندان پیشکسوت کشورهای آسیایی برای اعتلای بیش از پیش فرهنگ و هنر این کشورها بهره برداری کنیم.

وی همچنین از استاد مشایخی دعوت کرد تا با همفکری و راهنمایی های خود صندوق بازنشستگی کشوری را در تشکیل و راه اندازی دبیرخانه بازنشستگان عرصه فرهنگ وهنر آسیا،یاری کند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اخلاق مداری و تعهد استاد جمشید مشایخی را الگویی برای همه عنوان و ابراز امیدواری کرد: همه افرادی که برای مردم و فرهنگ و هنر خدمت می‌کنند موفق باشند و فرصت‌های بیشتری برای خدمت به بازنشستگان فرهیخته کشور فراهم شود.

استاد مشایخی نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو وروز پدر گفت : اگر رفتار، منش و خصلت مولی علی (ع) در زندگی ما جاری و ساری شود ، همه مسائل و مشکلاتمان حل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه