English

شهردار منطقه ۷؛

تسهیلات تشویقی ۳۳ درصدی به پرداخت کنندگان عوارض ساختمانی پرداخت می شود

شهردار منطقه 7 گفت: شهروندان عوارض ساختمانی می توانند با پرداخت بدهی خود تا پایان اسفند سال جاری از 33 درصد تسهیلات تشویقی بهره مند شوند.

تسهیلات تشویقی 33 درصدی به پرداخت کنندگان عوارض ساختمانی پرداخت می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سمیه حاجوی شهردار منطقه 7 اظهار کرد: با ابلاغ مصوبه شورای شهر تهران و شهردار تهران چنانچه شهروندان عوارض ساختمانی شامل پروانه ساخت و پایان کار نسبت به پرداخت بدهی خود تا پایان اسفند ماه سال جاری اقدام کنند از 33 درصد تسهیلات تشویقی بهره مند خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه افرادی می توانند از این تسهیلات استفاده کنند که درخواست صدور پروانه، پایان کار ساختمانی و یا پرداخت کلیه عوارض ساخت و ساز ملک‌شان را دارند، خاطرنشان کرد:  این تسهیلات تنها شامل کسانی می‌شود که بدهی خود را به صورت نقدی و یکجا به خزانه شهرداری واریز کنند.

شهردار منطقه7 تصریح کرد: بر اساس سیاستهای اخیر مدیریت شهری مبنی بر اصلاح بافت های فرسوده و ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان و با توجه به امتیازات پیش بینی شده و ارائه بسته تشویقی در سطح منطقه، گام های اساسی در جهت بازسازی و نوسازی بافت های فرسوده برداشته شده است.

ارائه تسهیلات ویژه به مالکان بافت های فرسوده

وی ارائه تسهیلات ویژه به مالکان بافت های فرسوده را از گامهای موثر برای مشارکت تمام شهروندان نسبت به تجمیع و نوسازی املاک فرسوده برشمرد و یادآور شد: شهروندان ساکن در بافت های فرسوده می توانند با مراجعه به دفاتر سه گانه خدمات نوسازی با خدمات مشاوره و بسته های تشویقی آشنا شوند و سپس با مراجعه به معاونت شهرسازی نسبت به تخریب بافت فرسوده خود اقدام نمایند و ضمن استفاده از تسهیلات ارائه شده در احیای بافت فرسوده و افزایش خدمات رسانی، دراین امر به مدیریت شهری یاری رسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه