English

سردار اسکندر مومنی:

باید از اقدامات و زحمات تمامی ماموران پلیس پایتخت قدردانی کنم

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید از اقدامات و زحمات تمامی ماموران پلیس پایتخت در برقراری نظم و امنیت شهر تهران و تامین امنیت مناطق زلزله زده و حوادث اخیر قدردانی کنم.

باید از اقدامات و زحمات تمامی ماموران پلیس پایتخت قدردانی کنم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار  مومنی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی در همایش فرماندهان و روسای پلیس تهران بزرگ که صبح امروز در ستاد مرکزی پلیس پایتخت برگزار شد، اظهار کرد: باید از اقدامات و زحمات تمامی ماموران پلیس پایتخت در برقراری نظم و امنیت شهر تهران و تامین امنیت مناطق زلزله زده و حوادث اخیر قدردانی کنم.

مومنی با اشاره به ماموریت‌های پلیس در ماه‌های اخیر اظهار کرد: بسیاری از ماموریت‌های پیش آمده برای پلیس در این مدت، ماموریت‌های ویژه‌ای بوده است و خوشبختانه همکاران من در این ماموریت‌ها موفق عمل کردند.

قدردانی سردار مومنی از ماموران پلیس

مومنی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وقایع اخیر رخ داده در تهران اظهار کرد: دشمن تلاش داشت تا تهران را ناامن کند اما خوشبختانه با مدیریت فرمانده انتظامی تهران بزرگ و همکارانش اقتدار توام با رافت پلیس به نمایش درآمده و باعث کنترل موضوع شد.

مومنی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتدار توام با رحمت، عدالت و رافت پلیس، گفت: همین رویکرد نیز در همه ماموریت‌های ناجا و خصوصا پلیس پایتخت مد نظر قرار گرفته است که نمونه آن همین اغتشاشات اخیر بود.

مقدمه هر امری امنیت است بدون امنیت هیچ کاری انجام نخواهد شد

مومنی امنیت را به اکسیژنی برای جامعه تشبیه کرد و گفت: مقدمه هر امری امنیت است بدون امنیت هیچ کاری انجام نخواهد شد و جامعه‌ای رشد می‌کند که امنیت داشته باشد. بنابراین همانطور که حیات انسان به اکسیژن وابسته است پیشرفت و رشد یک جامعه نیز وابسته به امنیت است.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است اظهار کرد: پلیس تشکیل شده تا امنیت عمومی مردم را حفظ کند و قطعا با کسانی که بخواهند نظم و امنیت مردم را مختل کند قاطعانه برخورد خواهد شد.

سردار مومنی و قدردانی از پلیس

مومنی با بیان اینکه دشمنان خارجی و استکبار جهانی به دنبال این هستند تا میان مردم و تامین کنندگان نظم جامعه تنش ایجاد کنند، گفت: خوشبختانه رویکرد اقتدار توام با رافت پلیس در ایام اغتشاشات سبب شد تا مردم راه خود را از آشوبگران جدا کرده و دشمن را ناامید کنند.

مومنی ادامه داد: در این ایام همدلی و همفکری میان ماموران پلیس و درک مشترک از ماموریت‌ها سبب شد تا همه پای کار آمده و وظایف خود را به درستی انجام دهند.

جانشین فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت آمادگی کامل و تداوم آموزش‌ها در میان بدنه نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: رویدادهای اخیر به خوبی نشان داد که نیروی انتظامی در همه شرایط آمادگی خود را حفظ کرده و هر ماموریتی را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

مومنی در پایان سخنانش با قدردانی از اقدامات ماموران پلیس پایتخت و ماموران پلیس در سراسر کشور اظهار کرد: امنیت برای همه مردم است. باید به تک تک افراد جامعه احترام گذاشت و فراموش نکنید که اقتدار توام با رافت تاثیر بسیاری بر اذهان عمومی و موفقیت ماموریت‌های پلیس دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه