English

سرهنگ عابدی:

پلیس برای ترافیک شب یلدا، مناطق پرترافیک تهران را تحت پوشش کامل قرار داده است

جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: برای کنترل ترافیک شب یلدا، از نیروهای مناطقی که مشکل کمتری دارند مثل مناطق جنوبی، برای مناطق شمالی و مرکزی کمک گرفته ایم.

پلیس برای ترافیک شب یلدا، مناطق پرترافیک تهران را تحت پوشش کامل قرار داده است

به گزارش خبرگزاری موج، جانشین رئیس پلیس راهور تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به مراجعاتی که به پمپ بنزین ها شده، نیروها این مکان ها را پوشش کامل داده اند.

سرهنگ عابدی ادامه داد: برای بار خروج ترافیک یا جابه جایی گسترده در سطح معابر، آمادگی ١٠٠ در صدی داریم تا از کلیه امکانات استفاده شود. همکاران مان حضور دارند و روسای مناطق و رده های بعدی، همه آماده باش هستند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه پیش از این قرار بود امروز تا ساعت ١٩ طرح ترافیک و زوج و فرد برقرار باشد، گفت: با توجه به این که امروز تعطیل اعلام شد و طرح ترافیک و زوج و فرد برقرار نشد، تردد در سطح شهر بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: به همین دلیل در سطح شهر و به خصوص مناطق مرکزی هم پمپ بنزین ها را پوشش داده ایم و هم برای تردد و سفرهای درون شهری شب یلدا، تمهیدات لازم را در نظر گرفته ایم.

سرهنگ عابدی در پایان خاطر نشان کرد:همچنین برای ترافیک شب یلدا، از نیروهای مناطقی که مشکل کمتری دارند مثل مناطق جنوبی، برای مناطق شمالی و مرکزی کمک گرفته ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه