English

پایان ارزیابی الکترونیکی عملکرد کارکنان اداری قوه قضائیه تا ۲۵ آذر

مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضائیه اعلام کرد: اجرای نظام ارزیابی الکترونیکی عملکرد کارکنان اداری قوه قضائیه تا ۲۵ آذر خاتمه می یابد.

 پایان ارزیابی الکترونیکی عملکرد کارکنان اداری قوه قضائیه تا ۲۵ آذر

به گزارش خبرگزاری موج، وحید میرحسینی مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضائیه با اشاره به اینکه با ابلاغ معاون منابع انسانی قوه قضائیه اجرای ارزیابی الکترونیکی از اول آذر ماه در دستور کار دادگستری‌های سراسر کشور قرار گرفته است، اظهار کرد: ۸۰ درصد کار ارزیابی الکترونیکی سال ۹۵ در استان‌ها انجام شده است و تا ۲۵ آذرماه ارزیابی الکترونیکی عملکرد کارکنان اداری سایر دادگستری‌های سراسر کشور انجام و خاتمه می‌یابد.

مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضائیه گفت: نظام سنتی و دستی ارزیابی عملکرد کارکنان قوه قضائیه جمع‌آوری شده و سیستم ارزیابی الکترونیکی، عملکرد کارکنان اداری را می‌سنجد.

میرحسینی با بیان اینکه سعی شده است که ارزیابی‌ها با یک داوری منصفانه انجام شود و در این راستا ارتباط خوبی بین مدیران و کارکنان برای اجرای ارزیابی ایجاد شده است، افزود: پس از انتخاب وظایف در سامانه الکترونیکی توسط کارکنان، مدیران نسبت به ثبت امتیاز آنان اقدام می‌کنند.

مدیرکل نظارت و ارزشیابی قوه قضائیه در پایان از همکاری روسای کل دادگستری استان‌ها، معاونان منابع انسانی و سایر همکاران تیم پشتیبانی تشکر و قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه