English

علیخانی:

اعتبارات برای تکمیل خطوط نیمه تمام مترو پرداخت نشده است

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: پس از گذشت 3 ماه، هنوز هیچگونه اعتباری به شرکت متروی تهران برای تکمیل خطوط نیمه تمام مترو پرداخت نشده است.

اعتبارات برای تکمیل خطوط نیمه تمام مترو پرداخت نشده است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد علیخانی صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود درخصوص عدم پرداخت و تخصیص اعتبار به شرکت مترو گفت و ادامه داد: متاسفانه پس از گذشت سه ماه از آغاز مسئولیت شهردار تهران، هنوز هیچگونه اعتباری به شرکت متروی تهران برای تکمیل خطوط نیمه تمام مترو پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری سابق تهران از سه ماه قبل از انتخابات، پرداخت اعتبار به پروژه‌های متروی تهران را متوقف کرده بود گفت: انتظار می‌رفت با حضور شهردار جدید و از آنجا که پروژه مترو به دلیل تاثیرگذاری مستقیم در کاهش آلودگی هوا و ترافیک اولویت نخست مدیریت شهری است، تخصیص اعتبار برای تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های نیمه تمام در اولویت شهرداری تهران قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: متاسفانه در سه ماه گذشته نه تنها این امر صورت نگرفته بلکه تسهیلات قطعی مترو مانند دوره قبل به صورت غیرقانونی صرف سایر هزینه‌های مدیریت شهری از جمله پرداخت حقوق شده است و این در حالی است که خط 6 و 7 مترو باید تکمیل و ایمن سازی شود.

علیخانی افزود: این تذکر من خطاب به شهردار تهران است و لذا انتظار می‌رود در اسرع وقت نسبت به اختصاص منابع مترو اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه