English

دیوان عالی کشور حکم اعدام پستچی قلابی را تایید کرد

قاضی مقیسه گفت: حکم اعدام فردی که با مراجعه به در منازل با معرفی خود به عنوان مأمور پست و مخابرات به زنان تجاوز می‌کرد توسط دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت و حکم قطعی شده است.

دیوان عالی کشور حکم اعدام پستچی قلابی را تایید کرد

به گزارش خبرگزاری موج، قاضی مقیسه اظهار کرد: پرونده فردی به نام ایمان حسینی مقدم که در سطح شهر تهران خود را با عنوان مأمور پستچی و مخابرات معرفی می‌کرد و از این طریق وارد منازل شده و زن خانه را مورد تجاوز قرار می‌داد، مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: این فرد در مناطق مختلف تهران بین ساعات 9 الی 10 صبح، پس از اطمینان از اینکه مرد خانه در داخل خانه حضور نداشته به خانه های مردم مراجعه می‌کرده و زنگ خانه را به عنوان مأمور پست می زده است.

مقیسه در ادامه گفت: این فرد پس از زدن زنگ منازل، مطرح می کرد که محموله پستی دارید و باید محموله را تحویل بگیرید. پس از اینکه خانم خانه برای دریافت محموله مراجعه می‌کرد به محض باز شدن در آپارتمان با تیغ موکت بری و چاقو به طرف زن حمله‌ور می‌شد و خانم خانه را مورد تجاوز جنسی قرار می‌داده است.

وی اظهار کرد: این مفسد بیش از 40 مورد تجاوز جنسی انجام داده بود که پس از شناسایی توسط ماموران دستگیر شد، شکات آمدند و شکایت‌های خود را مطرح کردند، مواجهه نیز انجام شد و تحقیقات لازم انجام شد.

قاضی مقیسه گفت: حکم اعدام این فرد به عنوان مفسد فی الأرض صادر شده، حکم صادره توسط دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت و حکم قطعی شده است.

وی گفت: امیدواریم با اجرای احکام افراد فاسد، مردم ما از امنیت خوبی برخوردار شوند و ناامنی از جامعه رخت بر بندد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه