English

جمعیت هلال احمر:

جزئیات نحوه هزینه‌کرد کمک های نقدی مردم به زودی اعلام می شود

جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از هموطنان اعلام کرد:‌ این نهاد امدادرسان ملی و بین المللی به زودی، جزئیات نحوه هزینه‌کرد کمک های نقدی مردم را به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند.

جزئیات نحوه هزینه‌کرد کمک های نقدی مردم به زودی اعلام می شود

به گزارش خبرگزاری موج، در اطلاعیه جمعیت هلال احمر آمده است: «از ابتدای شروع طرح جمع‌آوری کمک های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه تا صبح امروز ؛ دوشنبه، 29 آبان ماه، مبلغ 351 میلیارد و 72 میلیون و 694 هزار و 333 ریال (351072694333 ریال) در حساب رسمی 99999 جمعیت هلال احمر جمع آوری شده است که این رقم تا کنون بیش از 1.5 برابر کل رقم جمع آوری شده در زلزله پنج سال گذشته در ورزقان است.

میزان کمک های غیرنقدی شامل اقلام خوراکی و مصرفی نیز در این دوره افزایش چشمگیری یافته و به حدود 20 هزار تن رسیده است که گزارش دقیق آن پس از تطبیق آمارها به اطلاع مردم شریف ایران خواهد رسید.

بر اساس این گزارش جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از اعتماد عمومی مردم شریف ایران به این نهاد امدادرسان ملی و بین المللی به زودی، جزئیات نحوه هزینه‌کرد این کمک های مردمی را به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند.
گفتنی است تمامی اقلام امدادی مصرف شده از سوی این جمعیت در زلزله اخیر از منابع داخلی صرف شده که آمار آن نیز پس از جمع بندی ها اطلاع رسانی می شود. مردم عزیز کشورمان به‌منظور تداوم و استمرار ارائه خدمات در چند ماه آینده همچنان می توانند کمک های نقدی خود را به حساب 99999 نزد اغلب بانک های کشور واریز یا از طریق سامانه پرداخت موبایلی #724* اقدام کنند.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه