English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه:

عوامل راهداری در سریع ترین زمان به پاکسازی محورها اقدام کردند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه پس از زلزله برخی از محورهای استان به علت ریزش کوه مسدود شد گفت: عوامل راهداری در سریع ترین زمان به پاکسازی محورها اقدام کردند.

 عوامل راهداری  در سریع ترین زمان به پاکسازی محورها اقدام کردند

به گزارش خبرگزاری موج، بهمن خسروانی به وقوع زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در شهرستان‌های غربی استان و خسارات ناشی از آن اشاره کرد و گفت: در همان ساعات اولیه پس از وقوع زلزله نیروها و ماشین آلات اداره کل راهداری استان به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از این زلزله برخی از محورهای استان به علت ریزش کوه مسدود شد، افزود: عوامل راهداری  در سریع ترین زمان به پاکسازی محورها اقدام کردند و در حال حاضر نیز تردد در این محورها با وجود ترافیک نیمه سنگین، روان است.

فعالیت 210 دستگاه ماشین آلات سنگین آوار برداری در مناطق زلزله زده

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد: علاوه بر اقدامات مربوط به بازگشایی راه‌ها، 400 نفر از کارکنان و 210دستگاه ماشین الات سنگین اعم از لودر، گریدر، تانکر سوخت، تانکرآب، بیل مکانیکی، کمپرسی و جرثقیل به صورت شبانه روزی مشغول کارآوار برداری و بازگشایی معابر در مناطق زلزله زده هستند.

وی در پایان از ارسال اقلام خوراکی و مایحتاج اولیه زلزله زدگان به ارزش 500 میلیون ریال توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به مناطق زلزله زده خبرداد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه