English

در دوازدهمین روز متوالی؛

هوای تهران برای گروه های حساس ناسالم است

کیفیت هوای تهران روز دوشنبه برای دوازدهمین روز متوالی در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

هوای تهران برای گروه های حساس ناسالم است

به گزارش خبرگزاری موج، معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون هوای شهر تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 امروز با یک عدد کاهش نسبت به روز گذشته بر روی عدد 115 قراردارد و ناسالم برای گروه های حساس است.

محمد رستگاری با اشاره به افزایش آلاینده منوکسید کربن از30به 44در 24 ساعت گذشته افزود: میزان آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون نیز در این مدت از 116به115 کاهش داشته است.

وی گفت: ایستگاه های میدان امام خمینی(منطقه 12) با شاخص 167، پارک قائم (منطقه18) باشاخص 149 و شاد آباد (منطقه 18) با شاخص 135 بیشترین میزان آلودگی شهر تهران را در 24 ساعت گذشته داشتند.

رستگاری یادآور شد: شهرداری منطقه 19، دانشگاه تهران (منطقه 6) و شهرداری منطقه 11 نیز به ترتیب با شاخص39،33 و 56کمترین میزان آلودگی شهر تهران را دراین مدت داشتند.

معاون اداره کل محیط زیست استان تهران به عموم شهروندان به ویژه سالمندان، کودکان و افراد مبتلا به بیماری های قلبی و تنفسی توصیه کرد با توجه به شرایط کیفی هوا از فعالیت در فضای باز و تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • رضا

    سیزدهمین روز متوالی و چهاردمین روز آبان ماه.دست ابتکار و کلانتری درد نکنه

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه