English

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور

راهکار افزایش اعتماد به هلال احمر شفاف سازی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: باید اعتماد جامعه را به این سازمان افزایش داد که شفاف سازی یکی از سازوکارهای این مهم است.

راهکار افزایش اعتماد به هلال احمر شفاف سازی است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، حجت الاسلام معزی در مراسم تودیع و معارفه رییس هلال احمر کشور گفت: به حق باید اعلام کرد امیرمحسن ضیایی در سی ماه ریاست بر این جمعیت هیچ کاستی نداشت و حال جایگاه این مقام به علی اصغر پیوندی خواهد رسید. 

وی افزود: جمعیت هلال احمر مردم محور است. تجربه ثابت کرده هر جا مردم هستند عنایت خدا آنجاست. این بزرگترین سرمایه هلال احمر است. باید تلاش شود از این سرمایه چیزی کاسته نگردد. براساس پیام رسانی درست افراد را به همراهی دعوت کنیم. بودجه جمعیت را مردمی کنیم و با چشم دوختن به بودجه های دیگر دچار نوسان نشویم. 

وی دومین سرمایه هلال احمر را اعتماد مردمی دانست و تصریح کرد: در کشوری که مشکلات زیادی از لحاظ بحران دارد باید پشتوانه این جمعیت، اعتماد مردم باشد. باید سازوکارهایی ایجاد شود که اعتماد مردم را افزایش دهد. یکی از این سازوکارها شفاف سازی است. 

حجت الاسلام معزی خاطر نشان کرد: داوطلب بودن هلال احمر سرمایه سوم است. اینکه نسبت به جامعه خود مسولیت دارند باید نهادینه شود. براساس رضایت پروردگار از مردم بخواهیم برای فداکاری وارد این نهاد شوند. چهارمین سرمایه جوانان پر شور فعال است. بیش از یک میلیون جوان زیر 29 سال داریم که عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر هستند و نباید این مساله را دست کم گرفت. 

نماینده ولی فقیه در هلال احمر افزود: فرهنگی بودن این سازمان سرمایه پنجم هلال احمر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه