English

یک فوریت طرح سیاست‌های اجرایی و تدوین بودجه سال آینده شهرداری تهران تصویب شد

اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از تصویب یک فوریت طرح سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال آینده شهرداری تهران خبر داد.

یک فوریت طرح سیاست‌های اجرایی و تدوین بودجه سال آینده شهرداری تهران تصویب شد

به گزارش خبرگزاری موج، در جریان شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش مرتضی الویری رئیس کمیسیون برنامه بودجه در تشریح این طرح گفت: چند سالی است که از سمت شورای اسلامی شهر تهران سیاست‌های کلی بودجه برای سال بعد به تصویب اعضای شورا می‌رسد و به شهرداری تهران ابلاغ می‌شود. این سیاستگذاری‌ها با توجه به ابلاغ وزارت کشور به تمامی شوراها انجام می‌شود اما متاسفانه کار وزارت کشور برای سال جاری کمی عقب مانده که البته ممکن است در همین روزهای آینده این سیاست‌ها ابلاغ شوند، البته شورای شهر تهران کار خود را در این راستا آغاز کرده است.

وی افزود: یکی از کمیته‌های تخصصی کمیسیون برنامه و بودجه که جناب آقای فراهانی پیگیری‌های آن را انجام می‌دهند این سیاست‌ها را تدوین و در نهایت در کمیسیون برنامه و بودجه به تصویب رسید.

الویری تاکید کرد: با توجه به اینکه باید همه کمیسیون‌ها از سیاست‌های بودجه ریزی برای سال آینده شهرداری تهران مطلع باشند و آن را مورد بررسی قرار دهند این طرح با قید یک فوریت به صحن شورا آورده شده تا کمیسیون‌ها در اولین جلسه خود این طرح را در دستور کار قرار دهند تا پس از بررسی، هفته آینده در صحن شورا مورد بررسی قرار گیرد.

بنا بر این گزارش، 18 عضو حاضر در جلسه به اجماع به تصویب یک فوریت این طرح رأی داده‌اند تا به این ترتیب هفته آینده و در جلسه علنی روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش این طرح که در حقیقت سیاست‌های کلی بودجه ریزی سال آینده شهرداری تهران است مورد بررسی اعضای شورا قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه