English

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی:

منابع تامین اجتماعی متعلق به همه جامعه است

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: منابع تامین اجتماعی متعلق به همه جامعه و روند تولید و صنعت کشور و بازنشستگان است بر این اساس خدمت به جامعه را افتخار خود می دانیم.

منابع تامین اجتماعی متعلق به همه جامعه است

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرحمن تاج الدین افزود: در این میان 3 میلیون و 200 هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر هستند.
وی بیان کرد: مهم ترین و اصلی ترین راهبرد دولت در سازمان تأمین اجتماعی در جهت برطرف کردن مشکلات فعلی آن است.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا با تلاش های انجام گرفته وضعیت درمان به لحاظ تجهیزات و امکانات و ارتقای فضاهای آموزشی در دولت در 4 سال قبل معادل همه اقدامات دولت‌های اسبق در طول 10 سال گذشته می باشد.
وی اظهار کرد:منابع تامین اجتماعی متعلق به همه جامعه و روند تولید و صنعت کشور و بازنشستگان است بر این اساس خدمت به جامعه را افتخار خود می دانیم.درمان، بخش جدایی ناپذیر سازمان تامین اجتماعی است

درمان، بخش جدایی ناپذیر سازمان تامین اجتماعی است

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی یادآور شد:حوزه  درمان، بخش جدایی ناپذیر سازمان تامین اجتماعی است و کسی نمی تواند به درمان به عنوان بخش جدایی ناپذیر از سازمان خدشه‌ای وارد کند.
وی گفت: با وجود کم لطفی‌هایی که به سازمان تامین اجتماعی شده است این سازمان در سطح ملی و جهانی می‌درخشد و با مدیریت منسجم فراتر از نگاه‌های جناحی و سلیقه‌ای حزبی و سیاسی به خدمت می پردازد.
تاج الدین عنوان کرد:همچنین با توجه به فعالیت 60 هزار تن از کارکنان و تجهیز منابع تا 60 هزار میلیارد حتی یک گزارش تخلف نداشته ایم.
وی ادامه داد:یکی از رویکردهای مهم تامین اجتماعی ایجاد نهضت فن آوری اطلاعات است تا دسترسی به اطلاعات آسان و واقع بینانه تر شود.
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد:ورود تامین اجتماعی بر مباحث نوین و استفاده از فناوری IT بسیاری از مشکلات و سوء استفاده های مالی را رفع می کند.
وی گفت: در جهت تجهیز امکانات درمانی بیش از 63 میلیارد تومان صرف شده است.امیدواریم با استفاده از امکانات لازم در این مسیر گام های بلندی برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه