English

ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از اول مهر آغاز می شود

ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ورودی سال 1396 دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در روزهای اول تا سوم مهرماه 96 انجام می گیرد.

ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از اول مهر آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری موج، پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی تمامی رشته های دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، جهت ثبت نام حضوری برای سال تحصیلی 97 1396 باید از اول تا سوم مهرماه 96 در سالن تربیت بدنی دانشگاه حضور یابند.

واحدهای معاونت آموزشی و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی در سالن تربیت بدنی دانشگاه مستقر می شوند و دانشجویان ورودی جدید می توانند در آنجا حضور یابند.

پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی تمامی رشته های این دانشگاه جهت ثبت نام غیر حضوری برای سال تحصیلی 97 1396 باید از 27 شهریور 96 تا اول مهر 96 به سایت newstudent.uswr.ac.ir مراجعه کنند.

در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی نیز در کلیه مراحل تکمیل الزامی است.

همچنین دانشجویان دختر و پسر مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، دکتری (دختر) ورودی جدید سال 1396 در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی باید برای ثبت نام خوابگاه به سایت اعلام شده مراجعه کنند.

این دانشجویان به منظور دریافت خوابگاه پس از دریافت شماره دانشجویی از نرم افزار سما وارد سامانه بوستان شده و برطبق مراحل اعلام شده در صفحه اصلی سامانه بوستان ثبت نام در بخش خوابگاه‌ها به آدرس www.uswr.ac.ir : لینک خدمات دانشجویی الکترونیک، سامانه الکترونیک معاونت دانشجویی فرهنگی (بوستان) به آدرس http://boostan.uswr.ac.ir مراجعه کنند.

این دانشجویان پس از دریافت فرم تعهد محضری از بخش فرم های دانشجویی مربوطه به وزارتخانه وارد لینک دانشجویان جدیدالورود شده و تشکیل پرونده می دهند، سپس در بخش ورود به سیستم با شماره دانشجویی، کدملی وارد سامانه شده کلیه فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند.

دانشجویان پس از انجام مراحل هشتگانه گزینه درخواست خوابگاه در بالای صفحه را کلیک کنند و درخواست خود را ثبت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه