English

تداوم کاهش دما در کشور/ باران مهمان استان های شمالی و خراسان

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از وقوع بارش‌ در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی طی فردا خبر داد.

تداوم کاهش دما در کشور/ باران مهمان استان های شمالی و خراسان

به گزارش خبرگزاری موج احد وظیفه، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، امروز برای استان‌های حاشیه دریای خزر به‌ویژه استان گیلان و ارتفاعات مازندران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بارش در استان گیلان اوایل فردا (۲۱ شهریور) نیز ادامه می‌یابد سپس انتظار بارش باران در استان مازندران، گلستان و خراسان شمالی می‌رود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر سه‌شنبه بارش در استان مازندران کاهش می‌یابد و رگبار باران به استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی محدود می‌شود.

به گفته وظیفه، در روز چهارشنبه (۲۲ شهریور) در شرق و جنوب شرق کشور افزایش ابر و برخی نقاط وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

وی تاکید کرد: طی سه روز آینده وزش باد شدید به ویژه در اوایل صبح همراه با گرد و خاک در منطقه زابل پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران طی روزهای آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز سه‌شنبه (۲۱ شهریورماه)، قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 34 و 23 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. در روز چهارشنبه (۲۲ شهریورماه) آسمان تهران، صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 33 و 23 درجه سانتیگراد خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه