English

قائم مقام وزیر علوم عنوان کرد؛

ضرورت تدوین آیین نامه قانون پیشگیری از تقلب در آثار علمی

قائم مقام وزیر علوم بر ضرورت تشکیل کمیته ای متشکل از نمایندگان حوزه های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و حقوقی وزارت علوم برای تدوین آیین نامه قانون پیشگیری از تقلب در آثار علمی تاکید کرد.

ضرورت تدوین آیین نامه قانون پیشگیری از تقلب در آثار علمی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت علوم، محمد سعید تسلیمی در بیست و سومین نشست شورای مدیران وزارت علوم با اشاره به برگزاری بیست و سه نشست در قالب شورای مدیران در وزارت علوم بر تداوم اینگونه نشست ها تاکید کرد و گفت: این نشست به قصد هم افزایی و مشارکت در تحقق اهداف وزارت علوم سامان دهی شده، زیرا پیوسته و مستمرا باید مسئولیت خود را به یکدیگر القا کنیم.

وی افزود: نباید نسبت به آنچه به آن دست یافته ایم قانع باشیم بلکه باید نسبت به تحقق کامل اهداف وزارت علوم نگرانی مقدس داشته باشیم زیرا بیش از ۴ میلیون دانشجو و ۸۰ هزار عضو هیات علمی تحت تاثیر برنامه ریزی و عملکرد ما در وزارت علوم هستند.

قائم مقام وزیر علوم با اشاره به تصویب قانون پیشگیری از تقلب در آثار علمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید به سرعت و با هماهنگی تمامی حوزه های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و تنقیح قوانین آیین نامه های این قانون را تدوین و برای تصویب به هیات دولت بفرستیم تا متخلفان به جدیّت مقابله با تقلب علمی و اجرای این قانون پی ببرند.

وی بر ضرورت تشکیل کمیته ای متشکل از نمایندگان حوزه های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و حقوقی وزارت علوم برای تدوین آیین نامه قانون پیشگیری از تقلب در آثار علمی تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه