English

رئیس سازمان سنجش خبر داد

نتایج اولیه کنکور تا ساعت ۱۱ منتشر می شود/ همه داوطلبان مجاز شدند

رئیس سازمان سنجش گفت: نتیجه اولیه کنکور سراسری ۹۶ امروز تا ساعت ۱۱ با انتشار کارنامه داوطلبان اعلام می شود. همه داوطلبان برای تمامی دوره ها مجاز به انتخاب رشته شده اند.

نتایج اولیه کنکور تا ساعت ۱۱ منتشر می شود/ همه داوطلبان مجاز شدند

به گزارش خبرگزاری موج، ابراهیم خدایی درباره اعلام نتایج آزمون سراسری سال ۹۶ گفت: نتیجه اولیه آزمون سراسری سال 96 امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ۹۶ به صورت کارنامه روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

نیمه دوم شهریور؛ اعلام نتایج نیمه نهایی  آزمون سراسری96

وی در ادامه با بیان اینکه آمار مجازین در دوره های روزانه و شبانه ۴۵۴ هزار نفر است و برای سایر دوره ها تمامی داوطلبان مجاز شدند، گفت:  نتایج نهایی نیمه دوم شهریور اعلام می شود.

19 مرداد ماه؛  انتخاب رشته کنکور ۹۶

وی افزود: انتخاب رشته کنکور ۹۶ برای مجازین به انتخاب رشته نیز از روز ۱۹ مردادماه آغاز می شود و تا ۲۳ مردادماه ۹۶ ادامه خواهد داشت. داوطلبان باید پس از مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی باید کد رشته های  تحصیلی مورد علاقه خود را مشخص کرده و به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته اینترنتی خود درج کنند.

آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه در  ۳۷۲ شهرستان و ۴۷۸ حوزه امتحانی در کشور و ۲۷ حوزه در ۲۳ کشور دنیا با حضور ۹۳۰ هزار و ۲۰۸ داوطلب برگزار شد. مجموع ظرفیت پذیرش تعداد ۷۴۷ هزار و ۸۹۲ نفر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه