English

چمران:

شورای عالی چهار خط اکسپرس برای تهران را تصویب نکرد

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه با احداث 300 کیلومتر خط مترو مشکل تهران حل نمی‌شود و باید طرح‌های جدیدی جهت توسعه خطوط مترو تهیه شود.

شورای عالی چهار خط اکسپرس برای تهران را تصویب نکرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، اسماعیل دوستی در جریان سیصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران به توسعه خطوط مترو اشاره کرد و گفت:  باید در آینده نیز توسعه خطوط مترو ادامه پیدا کند، چرا که با احداث 300 کیلومتر خط مترو مشکل تهران حل نمی‌شود و باید در آینده همانند سایر دنیا توجه خود را به زیرسطح‌ها ببریم و از این ظرفیت استفاده شود.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: باید طرح‌های جدیدی جهت توسعه خطوط مترو تهیه شود و در آینده اقدامات لازم برای احداث خطوط جدید آغاز شود.

وی گفت: انتظار داریم که احداث خطوط جدید مترو در آینده مورد توجه شهردار و شورای جدید باشد و به مترو بی‌توجه نباشند.

دوستی گفت: در زمان قالیباف خطوط اصلی و شریان‌ها انجام شده است و حلقه‌های اصلی حدود 80 الی 85 درصد به پایان رسیده است و انتظار می‌رود که مدیریت شهری بعدی این مسیر را ادامه بدهد.

مهدی چمران در ادامه و در پاسخ به طراحی خطوط جدید مترو گفت: این موضوع از سال‌های قبل در دستور کار شورا بوده و چهار خط اکسپرس برای تهران پیش بینی شده است که این موضوع در شورای سوم تصویب شد، اما شورای عالی آن را تصویب نرسانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه