English

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خبر داد

مهیا شدن شرایط ایجاد مدارس ماندگار در استانها

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از فراهم بودن شرایط برای ایجاد مدارس ماندگار در استان‌های کشور خبرداد.

مهیا شدن شرایط ایجاد مدارس ماندگار در استانها

به گزارش خبرگزاری موج، محمد تقی نظر پور در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها در اردوگاه شهید باهنر تهران اظهار کرد: نوع محیط های کار بردی و فضاهای آموزشی بر فرآیند یادگیری و یاددهی موثر است.

وی افزود: اگر همه عوامل تعلیم و تربیت از جمله مدیر ، معلم و دانش آموز خوب وجود داشته باشد، اما فضای آموزشی مطلوب نباشد، فرآیند تعلیم و تربیت چنانکه باید، محقق نخواهد شد.

نظر پور با اشاره به این مطلب که در کشور تنها 48 مدرسه ماندگار وجود دارد، گفت: با وجود پتانسیل های و ظرفیت‌های موجود، می‌توانیم با احداث فضاهای مرغوب، مدارس ماندگار بیشتری راه اندازی کنیم.

وی افزود: به روزآوری و استاندارد سازی پروژه ها، تبیین شاخص ها و معیارهای ورزشی، استاندارد سازی فضاهای سرمایشی و گرمایشی و نظارت بر فضای مدرسه و مدیریت فضای سبز و طرح های تحقیقاتی در زمینه مقاوم سازی و ایمن سازی مدارس از جمله برنامه های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سال 96 است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از تدوین برنامه نگهداری مدارس خبرداد و افزود: همواره تلاش می کنیم با حذف فضاهای نا ایمن و تبدیل آن به فضاهای مقاوم، فضاهای مطلوب بیشتری برای دانش آموزان مهیا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه