English

جانشین سازمان وطیفه عمومی ناجا:

طرح جریمه سربازی تمدید نمی‌شود

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: اضافه خدمت سنواتی مشمولان غایبی که تا ۲۲ بهمن ۹۶، خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی کنند، بخشیده می‌شود.

طرح جریمه سربازی تمدید نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار  ابراهیم کریمی افزود: اکنون شرایطی فراهم شده که آن دسته از سربازانی که اضافه خدمت انضباطی دریافت کرده‌اند نیز مشمول بخشش‌ها شوند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی درباره وضعیت مشمولانی که دارای هشت سال غیبت یا بیشتر هستند، گفت: در حال حاضر امکان معافیت از سربازی با پرداخت جریمه ریالی وجود دارد، اما افرادی که بخواهند به سربازی بروند نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و نسبت به رفع اضافه خدمت خود اقدام کنند.

کریمی با تاکید بر اینکه  فرصت بخشش مشمولان غایب تکرار شدنی نیست، تصریح کرد: توصیه می‌شود افراد برای بهره مندی از فرصت بخشش، هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

وی با اشاره به فراخوان متولدین ۷۸ برای حضور در خدمت سربازی گفت: در حال حاضر متولدین ۷۸ فراخوان شده اند و می‌توانند هر ماه که به ۱۸ سالگی تمام می‌رسند برای حضور در خدمت سربازی اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    طرح جریمه غایبین به چند دلیل منطقی باید تمدید بشه:
    1-هر سال تعداد زیادی جوان از سردرگمی رها شده و وارد بازار کار و آماده ازدواج و تشکیل خانواده میشوند که این خود یکی از زمینه های گردش چرخ اقتصاد و افزایش رضایتمندی در جامعه هست.

    2-با استفاده از مبالغ جمع آوری شده (با تخمین هزار میلیارد تومان با احتساب حدود 40000نفر هر نفر متوسط 25 میلیون تومان) می توان حقوق سربازان در حین خدمت را تامین نمود و یا در سایر بخش های مربوطه هزینه کرد و رفاه سربازان در حین خدمت را برای سالها افزایش داد.(مثل تجهیز آسایشگاه ها و احداث ساختمان های مدرن و مجهز)

    3-با کاهش سنوات از 8 سال به 5 سال و کمتر تعداد بیشتری مشمول این قانون شده و درآمد بیشتری هم برای دولت و سایر ردیف های بودجه خواهد داشت.

    امیدوارم مسئولین محترم با دید بازتری به این موضوعات بپردازند و البته نظر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را هم مورد توجه قرار دهند.

    با احترام

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه