English

سید مصطفی مرتضوی؛

۵ مصدوم در تصادف سمند با رانا/واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ با ۳ مصدوم

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از ۵ مصدوم در تصادف سواری رانا با سمند در آذربایجان غربی، پیرانشهر - سه راهی جلدیان خبر داد.

۵ مصدوم در تصادف سمند با رانا/واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ با ۳ مصدوم

سید مصطفی مرتضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، درباره تصادف سواری رانا با سمند گفت: تیم امدادی ساعت ۱۵:۲۵ دقیقه بعد از ظهر امروز در جریان تصادف سواری رانا با سمند در محور آذربایجان غربی، پیرانشهر- سه راهی جلدیان قرار گرفتند که بلافاصله تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند. وی در ادامه با بیان این مطلب که در این رخداد ۷ نفر دچار حادثه شدند، گفت: متاسفانه  این حادثه ۵ مصدوم برجا گذاشت که بلافاصله  یکی از مصدمان توسط هلال احمر، ۲ بیمار توسط اورژانس و ۲ مصدوم دیگر توسط خودروهای عبوری  به بیمارستان پیرانشهر منتقل شد.

 

*واژگونی پژو ۴۰۵ در محور خوزستان

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از واژگونی ۴۰۵ در محور خوزستان خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۳:۱۴ رخ داد که متاسفانه این رخداد ۵ نفر مصدوم شدند که ۳ نفر آنها به بیمارستان منتقل شدند.

 

*برخورد ۲ پراید و تریلر در قزوین

وی در ادامه به برخورد ۲ پراید و تریلر صبح امروز در کیلومتر۴٠آزادراه قزوین - کرج(لاین شمالی) خبر داد و گفت: متاسفانه این حادثه ۵ مصدوم برجا گذاشت که ۴ مصدوم توسط هلال احمر منتقل شدند.

 

*برخورد کامیونت هیوندای با خاور

مرتضوی از برخورد کامیونت هیوندای با خاور در محور گلستان-کردکوی-النگ(محور گرگان به کردکوی_بین روستای ایلوار و روستای کریم آباد) خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر مصدوم شدند که یک نفر آنها به مراکز درمانی منتقل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه