English

شهردار منطقه ۶ :

۱۲۰۰ میلیارد تومان خرج زیر ساخت های منطقه ۶ شده است

شهردار منطقه 6 در آیین بهره برداری 55 پروژه عمرانی و اجتماعی و ترافیکی این منطقه با اشاره به اینکه منطقه 6 به عنوان مرکز و قلب شهر تهران است گفت: روزانه 1.5 میلیون مسافر در این منطقه تردد می کنند که در همین راستا باید نگاه جدیدی به این منطقه داشت.

1200 میلیارد تومان خرج زیر ساخت های منطقه 6 شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، عظیم بابایی گفت: در منطقه 6 تهران مراکز درمانی، آموزشی و ادارات و وزارتخانه‌های زیادی قرار گرفته‌اند، اما در ابتدای خدمتم در این منطقه با مشکلات بسیاری به ویژه تامین سرانه‌های خدماتی مواجه بودیم، به شکلی که می‌توان گفت در بسیاری از حوزه‌ها مورد غفلت قرار گرفته بود. از ابتدای خدمتم تا به امروز بیش از 1200 میلیارد تومان صرف تامین سرانه‌های این منطقه شد و بیش از 220 پروژه در همین راستا به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به کمبود سرانه‌های ورزشی این منطقه به بهره‌برداری از دو مجموعه آبی ورزشی در منطقه اشاره کرد و افزود: امروز با ساخته شدن همراه‌سراها دیگر شاهد سرگردان بودن بیمار در خیابان‌های این منطقه نیستیم. امروز ترافیک چهارراه ولیعصر که به صحنه درگیری آهن و انسان تبدیل شده بود، حل شده است. در منطقه 6 ، 100 نقطه در حوزه آب‌گرفتگی‌ها اصلاح شده به شکلی که در بارندگی اخیر که بسیار شدید هم بود شاهد آب‌گرفتگی خیابان‌های منطقه نبودیم.

شهردار منطقه 6 در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تام‌الاختیار بودن شهرداران اشاره کرد و افزود: خوشبختانه شهردار تهران اختیار تام به تمامی شهرداران مناطق داد و همین موجب شکل‌گرفتن مدیرانی جسور در سطح مناطق و در حوزه مدیریت شهری شد. در حالی که در همین منطقه برخی از وزرا در مورد یک ساختمان و تصمیم‌گیری آن نمی‌توانستند تعیین تکلیف کنند به واسطه اختیاری که شهردار تهران به ما داده بود، تصمیمات بزرگی را گرفتیم. در طول این مدت هیچ معرفی ویژه و یا سفارش خاصی به من نشد مگر در مورد برخی خانواده شهدا که باید از این مدیریت شجاعانه تقدیر کرد.

بابایی با تاکید بر لزوم بالا بردن مشارکت شهروندان در اداره امور محلات افزود: تکریم شهروندان را در منطقه به طور جد مدنظر قرار دادیم و تلاش کردیم در همه امور مشارکت شهروندان را داشته باشیم، لذا باید از همکاری و همفکری که شهروندان در اداره امور منطقه با شهرداری داشتند، تقدیر کنیم و این را افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران بدانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه