English

در گفت‌وگو با موج عنوان شد

ثبت نام ۱۳ هزار نفر در کاردانی به کارشناسی/ ظرفیت بیش از ۱۶۸هزار داوطلب در این دوره

مشاور عالی سازمان سنجش از ثبت نام ۱۳ هزار نفر در کاردانی به کارشناسی خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش در این دوره‌ها ۱۶۲ هزار و ۱۰۸ است که این ظرفیت بدون احتساب ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی است.

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج درباره ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ اظهار داشت: تاکنون ۱۳ هزار و ۲۰۶ نفر برای ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اقدام کردند، در واقع ظرفیت پذیرش در این دوره‌ها ۱۶۲ هزار و ۱۰۸ است که این ظرفیت بدون احتساب ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی است.

توکلی در ادامه با بیان اینکه از تعداد ۶۷ رشته امتحانی دوره های کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۹۶ ، پذیرش در ۲۰ رشته با آزمون و ۴۷ رشته بدون آزمون (پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) صورت می گیرد، گفت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصرا بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان و پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار ریال (۲۵ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی از طریق پیام کوتاه به داوطلبان ارائه شود، گفت: داوطلبانی که تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه دارند، با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت مبلغ ۵ هزار ریال (۵۰۰ تومان) به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه، می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش،  آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۶ (برای آن دسته از رشته های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز جمعه ۱۳ مرداد ۹۶ برگزار خواهد شد. داوطلبان از سه‌شنبه ۱۰ مرداد تا پنجشنبه ۱۲ مرداد ۹۶ می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • *

    سلام امکان این هستش دوباره تمدید بشه ثبت نام ازمون کاردانی به کارشناسی تمدید شه
    خواهش میکنم من متو جه ثبت نامش نشدم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه