English

زمان ثبت نام مدارس شاهد در پایه‌های اول، هفتم و دهم اعلام شد

سرپرست اداره کل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت نام پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد از سوم خردادماه خبر داد.

زمان ثبت نام مدارس شاهد در پایه‌های اول، هفتم و دهم اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا رزاقی اظهار داشت: ثبت نام از دانش‌آموزان پایه اول متقاضی مدارس شاهد، باتوجه به اولویت‌های تعیین شده توسط ستاد مرکزی شاهد از سوم خردادماه و از طریق سامانه سجا انجام می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان به تحصیل در مدارس شاهد  باید در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه سجا، نمونه برگه‌های مربوطه را تکمیل کنند.

رزاقی تصریح کرد: زمان ثبت نام پایه اول ابتدایی از سوم خرداد، پایه هفتم از اول تیرماه و پایه دهم از هفتم تیرماه است و متقاضیان حداکثر طی 2 هفته می‌توانند اقدام کنند.

سرپرست اداره کل شاهد وایثارگران وزارت آموزش و پرورش از وجود 1350 مدرسه شاهد درسطح کشور خبرداد و خاطرنشان کرد: میزان کمک سرانه‌ای که اولیاء پرداخت می‌کنند، در مقطع ابتدایی بین 38 تا58 هزار تومان، متوسطه دوره اول 44 تا66 هزار تومان و در متوسطه دوم 53 تا86 هزار تومان است.

وی ثبت نام اینترنتی و تغییرات در امتیازبندی اولویت‌های پذیرش را، دو عامل تسهیل کننده ورود دانش آموزان به مدارس شاهد در سال جدید تحصیلی دانست و اضافه کرد: امید است با استفاده از روش‌های نوین و فعال تدریس و یادگیری گروهی، در این گونه مدارس، شاهد افزایش مهارت‌های زندگی در دانش آموزان باشیم.

رزاقی گفت: متقاضیان ثبت نام اگر با مشکل یا موردی در روند ثبت نام مواجه شدند، می‌توانند برای رفع آن به کارشناسی‌های امور شاهد و ایثارگران در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه