English

سعدآباد میزبان کارگاه سفر و گردشگری

کارگاه «سفر و گردشگری» همزمان با گرامیداشت هفته میراث فرهنگی در موزه برادران امیدوار در مجموعه تاریخی سعدآباد برگزار می‌شود.

سعدآباد میزبان کارگاه سفر و گردشگری

به گزارش خبرگزاری موج، موزه برادران امیدوار واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد اقدام به برپایی سلسله کارگاه‌های "سفر و گردشگری" کرده است که نخستینِ آن به مناسبت هفته میراث فرهنگی، ۱۰ صبح روز سه‌شنبه - دوم خردادماه - در محل این موزه برگزار می‌شود.

کرباسچی ـ مسوول موزه برادران امیدوار در این‌باره گفت: کارگاه‌های "سفر و گردشگری" یک روز در هر ماه برگزار می‌شود تا علاقه مندان به گردشگری، تجربیات خود را برای علاقمندان بازگو کنند.

وی افزود: تمام علاقه مندان می‌توانند با شرکت در این کارگاه‌ها و بیان کلیه تجارب سفرهای داخلی و خارجی خود و بیان تمام مراحل سفر اعم از تهیه بلیت، ویزا، اقامت، دیدنی‌ها، آداب و رسوم و فرهنگ هر خطه، تحقیقات میدانی و علمی شخصی‌شان در این زمینه و نمایش کلیپ و فیلم‌های سفرشان در ترغیب سایر افراد به سفر نقش داشته باشند.                                                    

مسوول موزه برادران امیدوار ادامه داد: اولین کارگاه در روز سه شنبه دوم خرداد ماه با حضور و سخنرانی عیسی امیدوار در محل این موزه برگزار می شود و کارگاه های بعدی نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه