English

در گفتگو با موج عنوان شد

آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی از ساعت ۲۰ امشب

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی و ثبت‌نام بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 20 امروز یکشنبه 10 اردیبهشت خبر داد.

آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی از ساعت 20 امشب

فرهاد حسین‌زاده لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج درباره انتخاب رشته دکتری تخصصی 96 اظهار داشت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از ساعت 20 امشب می‌توانند با کد رشته امتحانی خود حداکثر تا 40 رشته محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام نیز تا ساعت 24 روز 15 اردیبهشت است، گفت:داوطلبان باید به سامانه ثبت‌نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی  مراجعه و با تهیه کارت اعتباری مربوطه، در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کنند.

حسین‌زاده لطفی از ثبت‌نام دوره‌های بدون‌آزمون دکتری تخصصی ویژه فارغ‌التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی‌ارشد همزمان با انتخاب رشته داوطلبان خبر داد و گفت: شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در دوره‌های بدون آزمون دکتری تخصصی در دفترچه راهنمای انتخاب رشته منتشر شده است. 

وی در ادامه با بیان اینکه تمامی رشته محل‌های دکتری تخصصی که در این مرحله برای سال 96 در سامانه ثبت شده و پذیرش دانشجو انجام خواهد شد، دارای مجوز پذیرش دانشجو از وزارت علوم تحقیقات و فناوری است، گفت: ظرفیت پذیرش براساس پتانسیل‌های موجود در واحدهای مجری دکتری و مصوبه شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعیین می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی به هزینه ثبت نام اشاره کرد و گفت:هزینه ثبت‌نام برای داوطلبان بدون آزمون در دوره دکتری تخصصی 700هزار ریال و هزینه انتخاب رشته برای داوطلبان با آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی برای هر فرد 400هزار ریال تعیین شده است. هزینه مصاحبه نیز تنها از آن دسته از داوطلبان که دعوت به مصاحبه می‌شوند، دریافت می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه