English

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت:

قوانین مصوب حوزه سلامت در سال‌های اخیر بی‌سابقه است

معاون برنامه‌ریزی هماهنگی حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت گفت: قوانینی که در این دوره از دولت در حوزه سلامت تدوین شد از نظر کیفیت و کمیت بی نظیر است.

قوانین مصوب حوزه سلامت در سال‌های اخیر بی‌سابقه است

به گزارش خبرگزاری موج، مهندس طاهر موهبتی در دیدار نوروزی با کارکنان و مدیران معاونت برنامه ریزی هماهنگی حقوقی و مجلس وزارت بهداشت ضمن تبریک سال نو و ولادت حضرت علی (ع) گفت: سال ۹۵ با همه فراز و نشیب ها به پایان رسید و اگر توفیقی در فعالیت های این معاونت حاصل شده در سایه تعامل و زحماتی یکایک مدیران و همکاران معاونت است.

موهبتی بیان کرد: امیدوارم در سال ۹۶ که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده بتوانیم وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهیم در همین راستا در حوزه برنامه ریزی، برنامه عملیاتی را بایستی جدی تر دنبال کنیم.

معاون برنامه ریزی هماهنگی حقوقی و امورمجلس وزیر بهداشت با تاکید براینکه در این مدت از فعالیت معاونت، قوانینی که در حوزه سلامت تدوین شد از نظر کیفیت و کمیت بی نظیر است، ادامه داد: امیدوارم بتوانیم کارهای بزرگ تری را در سال جدید پیش ببریم و انشاالله توفیق داشته باشیم و دستاوردهای این دوره نیز تکمیل شود.

براساس این گزارش در ادامه مراسم هر یک از مدیران کل معاونت برنامه ریزی هماهنگی حقوقی و امور مجلس گزارشی از برنامه های سال ۹۶ در حوزه های هیات امنا، برنامه ریزی و پایش برنامه عملیاتی، حقوقی و مجلس ارائه دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه