English

هشتمین روز از اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز ۹۶ در سراسر کشور

امدادرسانی به بیش از ۱۶ هزار تن در سراسر کشور/ اسکان موقت ۴۶۰۰ مسافر نوروزی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: امدادگران هلال‌احمر در 1480 ماموریت امدادی خدمات لازم را به 16 هزار و 300 تن از هموطنان ارائه دادند و 4600 تن از مسافران نوروزی نیز به صورت موقت اسکان داده شده‌اند.

امدادرسانی به بیش از 16 هزار تن در سراسر کشور/ اسکان موقت 4600 مسافر نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی سلیمی با ارائه گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروز ۹۶، از 25 اسفندماه سال گذشته تا ساعت 6 صبح امروز (سوم فروردین ماه)، گفت: امدادگران هلال‌احمر در مجموع در 1480 ماموریت امدادی، خدمات لازم را ارائه کرده‌اند که در این میان 720 ماموریت (۴۹ درصد از ماموریت‌های امداد و نجات) ترافیکی بوده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به 16 هزار و 300 نفر از مردم در چند روز ابتدایی اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی، اظهار کرد: بر این اساس 1092 تن از حادثه‌دیدگان نجات داده شده و 733 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌ احمر، سلیمی با اشاره به رهاسازی 301 مصدوم در 170 مورد عملیات رهاسازی، گفت: 3900 تن از خدمات درمان سرپایی استفاده و در این زمینه 612 تن از هموطنان خدمات اسکان اضطراری دریافت کردند و 4600 مسافر نوروزی نیز به صورت موقت اسکان داده شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه