English

بیش از دو میلیارد تومان محکومیت در طرح نوروزی

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه پرونده های تشکیل شده تاکنون در طرح نوروزی 6 هزار و 993 فقره بوده است، گفت: میزان محکومیت در طرح نوروزی بیش از دو میلیارد تومان اعلام شده است.

بیش از دو میلیارد تومان محکومیت در طرح نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج، حسن سرابیان در نشست خبری با موضوع هماهنگی گشت‌های نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به فعالیت گشت های مشترک تعزیرات ویژه ایام نوروز از 28 بهمن الی 22 اسفندماه گفت: تعداد اکیپ‌ها در این بازه زمانی 3870 مورد و تعداد بازرسی ها 11 هزار و 985 و تعداد پرونده‌های تشکیل شده هم 6 هزار و 993 فقره بود. میزان محکومیت هم در این بازه زمانی و در طرح نوروزی بیش از دو میلیارد تومان اعلام شده است.

سرابیان خاطرنشان کرد: بیشترین تخلف مربوط به گرانفروشی بوده است.

وی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به تخلفات است، گفت: بر اساس ماده ١٩ آیین نامه سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان تعزیرات در قالب گشت های مشترک با همکاری دستگاه های نظارتی از ٢٨ بهمن ماه کشیک نوروزی را آغاز کرده، ضمن اینکه بازارهای متعدد را رصد می کنیم و پایگاه های مشترکی را در بازارهای پرتردد مستقر کردیم.

سرابیان افزود: برای مثال در بازارهای شوش، مولوی، شهرستانی ها و برخی دیگر از بازارها پایگاه مشترک تعزیرات فعال بوده و مردم می توانند با مراجعه تقاضای اعزام کرده تا بازرسی صورت گیرد. با توجه به اینکه روسای شعب ما محدود هستند سامانه الکترونیکی ١٣٥ را راه اندازی کردیم تا مردم اگر شکایت و گزارش دارند در این سامانه ثبت کنند. در تهران چند اپراتور مستقر کردیم تا افرادی که توانایی ثبت گزارش ندارند می توانند تماس بگیرند تا شکایت شان ثبت شود، ولی درخواست ما این است که مردم حتی‌المقدور به صورت اینترنتی شکایت خود را ثبت کنند.

وی با تاکید بر اینکه در سراسر کشور امکان ثبت شکایت به صورت الکترونیکی وجود دارد، تصریح کرد: سامانه پیامکی ٣٠٠٠٠٠١٣٥ برای دریافت گزارشات مردمی در سراسر کشور فعال هست. این گزارش‌ها به صورت خودکار در سامانه سی ام اس ثبت و مدیرکل استان مربوطه این شکایت را به رییس شعبه ارجاع می دهد تا رییس شعبه این گزارش را رسیدگی کند. سامانه ١٢٤ سازمان صنعت و معدن هم فعال هست و مردم می‌توانند از این طریق هم شکایت خود را مطرح کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه