English

براساس شنیده ها

مرگ مشکوک دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف

اواخر شب گذشته دانشجوی کارشناسی ارشد نفت دانشگاه صنعتی شریف به طرز مشکوکی جان خود را ازدست داده است.

مرگ مشکوک دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، روز  گذشته دانشجوی کارشناسی ارشد نفت دانشگاه صنعتی شریف به طرز مشکوکی جان خود را ازدست داده است.

شنیده‌ها حاکی  از آن است که جسد پسر جوانی در حالی که به لوله گاز بسته شده بود، مشاهده شده است.

گفتنی است، متوفی محمد امین کهریزی متولد اصفهان بوده که در نارمک مستقر بوده است.

گفتنی است؛ ساعت 2 و 15 دقیقه بامداد سه شنبه پسر جوانی با اداره پلیس تماس گرفت و گفت که دوستش در خانه مجردی‌اش به طرز مرموزی فوت کرده است. با اعلام این خبر، تیمی از ماموران کلانتری 127 نارمک در محل حادثه که یک آپارتمان مسکونی در خیابان نوروزخانی حوالی  خیابان گلبرگ بود، حاضر شدند. ماموران داخل یکی از اتاق‌ها با جسد مرد جوانی روبه‌رو شدند که دست و پای آن با سیم بسته و با سیم دیگری به لوله‌ای آویزان شده بود. مأموران در ادامه با حفظ صحنه حادثه موضوع را به قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند و لحظاتی بعد وی همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداخت. بررسی‌های صحنه حادثه و به هم‌ریختگی وسایل خانه حکایت از آن داشت، عامل یا عاملان قتل، ابتدا با مرد جوان درگیر شده و پس از قتل وی را به لوله‌ای آویزان کرده‌اند تا صحنه جنایت را خودکشی جلوه دهند. نخستین تحقیقات نشان داد، مقتول اهل استان اصفهان و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی نفت دانشگاه صنعتی شریف است که به صورت مجردی زندگی می‌کرده است.

دوست مقتول که موضوع حادثه را به مأموران خبر داده بود، گفت: مقتول از دوستان من است. او دانشجوی رشته مهندسی نفت است و مدتی قبل برای تحصیل در دانشگاه صنعتی شریف از شهرستان به تهران آمد و این خانه را برای زندگی‌اش اجاره کرد. ساعتی قبل مادر مقتول از شهرستان با تلفن همراه من تماس گرفت. او خیلی نگران بود و گفت چند روزی است از پسرش بی‌خبر است و به تلفن‌هایش پاسخ نمی‌دهد. مادر مقتول از من خواست تا به خانه پسرش بروم و از او خبر بگیرم. سپس بلافاصله به محل زندگی او آمدم، اما هر چقدر زنگ خانه‌اش را زدم، کسی جواب نداد. پس از این زنگ خانه سرایدار ساختمان را زدم و موضوع را برای او توضیح دادم و او هم در ساختمان را روی من باز کرد. وقتی در خانه دوستم رسیدم، در باز بود و وسایل خانه‌اش به هم‌ریخته بود به همین دلیل وارد خانه او نشدم و از سرایدار خواستم تا با هم وارد خانه دوستم شویم. من و سرایدار وارد خانه مقتول شدیم که با این صحنه روبه‌رو شدیم و بلافاصله موضوع را به مأموران پلیس اطلاع دادیم.

همزمان با ادامه تحقیقات، جسد مقتول برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به دستور قاضی مرادی به پزشکی قانونی فرستاده شد. کارآگاهان جنایی پلیس تهران تحقیقات گسترده‌ای را برای برملا کردن زوایای پنهان مرگ مرموز دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف آغاز کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه