English

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

مسوولیت فردی خودمان را گردن حکومت می‌اندازیم

معاون پرورشی وفرهنگی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر تربیت قرآنی گفت: در تعلیم و تربیت باید هدف، روش و اصول را از قرآن بگیریم و در محافل قرآنی باید ادب قرآنی رعایت شود.

مسوولیت فردی خودمان را گردن حکومت می‌اندازیم

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی فیض در نشست با داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز استان های سراسر کشور ضمن یادآوری ارزش فرهنگ عترت اظهارکرد: تربیت باید تربیت قرآنی باشد و هدف، اصول و روش زندگی از قرآن گرفته شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش افزود: قرآن بهترین سند برای تربیت می باشد و هدف ما در تعلیم و تربیت ایجاد حرکت بر اساس معارف الهی موجود در آن می باشد.

وی ضمن تاکید بر ایجاد اشتیاق و حرکت در دانش آموزان برای یادگیری قرآن و عمل به آن گفت: باید موتور انگیزشی دانش آموزان را در این زمینه روشن کنیم.

فیض یادآور شد: از داوران قرآنی و مربیان و معاونان پرورشی انتظار می رود تربیت قرآنی را در مدارس گسترش دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش افزود: مدل تشویق و تنبیه ما باید مدل و ابزار مورد استفاده پیامبران الهی در قبال پیروانشان منطبق بر تعالیم قرآنی باشد.

وی با بیان این که باید برای برگزاری مسابقات قرآنی شیوه نامه مخصوص و تخصصی داشته باشیم که به آن استناد کنیم، افزود: رقابت در مسابقات باید رقابتی باشد که با فرهنگ قرآن هم خوانی داشته باشد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش بیان کرد: آفتی که هم اکنون گریبان گیر ماست این است که مسوولیت فردی خودمان را گردن حکومت می اندازیم و باید در همه حال براساس احساس تکلیف فردی یادگیری و آموزش مفاهیم قرآنی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه