English

در آغاز به کار کنگره بین‌المللی سلامت همراه در شیراز مطرح شد

افرایش تهدیدکننده‌های جان انسان‌ در دنیای امروز/ استفاده از تلفن همراه در راستای سلامت

رئیس کنگره بین‌المللی سلامت همراه شیراز گفت: امروز مخاطراتی که سلامت انسان را تهدید می‌کند، در جهان رو به افزایش است.

افرایش تهدیدکننده‌های جان انسان‌ در دنیای امروز/ استفاده از تلفن همراه در راستای سلامت

به گزارش خبرگزاری موج، کامران باقری‌لنکرانی صبح امروز در دومین کنگره بین‌المللی سلامت همراه اظهار داشت: با شیوع بیماری‌های غیر واگیر در جوامع امروز مخاطراتی که سلامت انسان را تهدید می‌کند، افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: امروز امید به زندگی افزایش پیدا کرده اما به همین تناسب بیماری‌هایی مانند فشارخون، قند خون و... نیز بیشتر شده است که افراد وقتی به سن 65 سالگی می‌رسند باید انواع داروها را مصرف کنند.

باقری لنکرانی ادامه داد: در این شرایط باید برای ارتقای سلامت به فکر چاره بود که با توجه به فراگیری تلفن همراه در کشور، این وسیله می‌تواند ابزار مناسبی برای تداوم سلامت انسان‌ها محسوب شود.

وزیر اسبق بهداشت افزود: امروز شاید هیچ فناوری‌ای در کشور به‌اندازه تلفن همراه در اختیار مردم نباشد که در تمام گستره‌ها به کار آید چراکه در طبقات گوناگون اجتماعی اثرگذاری دارد و می‌توان برای ارتقای سلامت نیز از آن بهره برد.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز به این پدیده توجه جدی نکنیم ممکن است فرصت‌ها را به‌سرعت ازدست‌داده و باید بدانیم که دنیا به نقش سلامت همراه اهمیت می‌دهد که ما نیز علاوه بر توجه به اخلاقیات و محتوای پیام‌های تلفن همراه، بحث سلامت را نیز به جد پی گیری خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه