English

در گفتگو با موج عنوان شد

صدور کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال ۹۶/ ثبت نام بیش از ۲۶۰ هزار و ۱۱۰ داوطلب

مشاور عالی سازمان سنجش از صدور کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال 96 خبر داد و گفت: کارت شرکت در آزمون برای 260 هزار و 110داوطلب صادر شده است.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی  خبرگزاری موج درباره کارت ورود به جلسه آزمون دکتری اظهار داشت:  کارت شرکت در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 96 به همراه برگ راهنمای مربوط از امروز سوم اسفند 95 روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است و داوطلبان تا ساعت 24 پنجشنبه 5 اسفندماه 95 فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای یا اطلاعات ثبت نامی، از آن پرینت تهیه کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه کارت شرکت در آزمون برای 260 هزار و 110داوطلب صادر شده است که از این تعداد 110هزار و 179نفر زن و 149هزار و 931مرد هستند، گفت: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه ۶ اسفند ۹۶ در ۷ گروه آموزشی و برای ۲۴۴ کد رشته امتحانی در یک نوبت و در ۵۴ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

 به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • فیروزاسماعیلی کردلر

    ;h

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه