English

در گفتگو با موج عنوان شد

ثبت نام بیش از۸۴۳ نفر در کنکور سراسری ۹۶/مهلت سه روزه برای جاماندگان ثبت نام در اواسط اسفند ماه جاری

مشاور عالی سازمان سنجش کشور از ثبت نام بیش از 843 هزارو 524 نفر در کنکور سرارسی 96 خبر داد و گفت: سازمان سنجش برای متقاضیان جامانده مهلت سه روزه ای را در اوسط اسفند در نظر گرفته است.

ثبت نام بیش از843 نفر در کنکور سراسری 96/مهلت سه روزه برای جاماندگان ثبت نام در اواسط اسفند ماه جاری

حسین توکلی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج درباره آخرین آمار ثبت نام داوطلبان در کنکور سراسری سال 96 اظهار داشت:   تاکنون بیش از ... هزار و...نفر در آزمون ثبت نام کردند و سایر داوطلبان نیز تا امشب اول اسفند فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند. در واقع سازمان سنجش برای متقاضیان جامانده مهلت سه روزه ای را در اوسط اسفند در نظر گرفته است، به طوری که می توانند متقاضیانی که تاکنون نتواستند نسبت به ثبت نام اقدام کنند در 15 تا 18 اسفند می توانند در کنکور شرکت کنند یا کسانی که  شرکت کرده اند در آن تاریخ می توانند ویرایش های لازم را انجام دهند.

به گفته وی، ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۳۹۶ برای‌ پذیرش در دوره‌های‌ روزانه‌ ، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌، پردیس های فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و کد رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

توکلی در ادامه با بیان اینکه هر داوطلب مطابق ضوابط آزمون می‌تواند متقاضی شرکت در یکی از گروه‌های پنجگانه آزمایشی شامل گروه آزمایشی یک (علوم ریاضی و فنی)، گروه آزمایشی ۲ (علوم تجربی)، گروه آزمایشی ۳ (علوم انسانی)، گروه آزمایشی ۴ (هنر) و گروه آزمایشی ۵ (زبان‌های خارجی) شود، گفت: در صورت علاقمندی به انتخاب رشته در دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین شرکت در دو یا سه گروه آزمایشی داوطلب باید کارت اعتباری مربوط به آنها را جداگانه خریداری کند.

گفتنی است؛ آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه ۹۶ در حوزه های امتحانی برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه