English

مولاوردی در راستای موضوع زنان و توانمندسازی اقتصادی عازم ژاپن شد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده جهت شرکت در دومین سمپوزیوم مشترک ایران و ژاپن با عنوان «زنان، آموزش و توانمند سازی اقتصادی» عازم ژاپن شد.

مولاوردی در راستای موضوع زنان و توانمندسازی اقتصادی عازم ژاپن شد

به گزارش خبرگزاری موج، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، به همراه جمعی از فعالان حوزه زنان جهت شرکت در دومین سمپوزیوم بین المللی مشترک ایران و ژاپن به میزبانی بنیاد ساساکاوای ژاپن از 25 لغایت 29 بهمن، عازم این کشور شد.

استمرار برگزاری سمپوزیوم مشترک ایران و ژاپن در حوزه زنان، که با حضور مقامات دو کشور انجام می‌پذیرد، در جهت تسهیل تعاملات دو جانبه به ویژه در حوزه حقوق بشر و پیگیری اهداف دیپلماتیک در سایر حوزه‌ها است.

بر اساس آنچه در پورتال معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری آمده است: حضور در سمپوزیوم بین المللی ایران و ژاپن با موضوع «زنان،آموزش و توانمند سازی اقتصادی»، کنفرانس مطبوعاتی با حضور خانم آبه همسر نخست وزیر ژاپن و رئیس بنیاد ساساکاوای ژاپن، برگزاری پنل‌های تخصصی در سمپوزیوم زنان، سخنرانی در مرکز مطالعات ادیان توحیدی دانشگاه دوشیشا، و ملاقات‌های رسمی معاون رئیس جمهور با مقامات رسمی ژاپن، از برنامه‌های مولاوردی در سفر به ژاپن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه