English

در گفتگوبا موج عنوان شد

بارش برف در ۱۳ محور مواصلاتی/استفاده از زنجیر چرخ در محورهای شمالی، غربی و مرکزی /احتمال سیل در محورهای جنوبی

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف در 13 محور مواصلاتی خبر داد و گفت: مسافران هنگام تردد در محورهای مواصلاتی بخش‌های شمالی، غربی و مرکزی کشور زنجیر چرخ را با خود به همراه داشته باشند.

بارش برف در 13 محور مواصلاتی/استفاده از زنجیر چرخ  در محورهای شمالی، غربی و مرکزی /احتمال سیل در محورهای جنوبی

سرهنگ نادر رحمانی  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج در رابطه با آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر در اغلب محورهای استان‌های اردبیل،‌قزوین، گیلان، آذربایجان غربی و شرقی، هراز، چالوس، فیرزوکوه، شرق استان تهران، اصفهان،‌چهارمحال و بختیاری، سمنان و کردستان شاهد بارش برف هستیم.همچنین اکنون در اغلب محورهای استان‌های البرز، فارس و مازندران نیز بارش باران گزارش شده است.

وی  در ادامه با بیان اینکه تردد در محورهای زنجان، همدان، زنجان- طارم، قزوین- رشت تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، گفت:  با توجه به یخ‌زدگی سطح جاده‌های کشور پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در مناطق کوهستانی و گردنه‌ها جلوگیری می‌کند.

به گفته رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا، باتوجه به شرایط جوی طی امروز و فردا توصیه ما به رانندگانی که قصد سفر به محورهای مواصلاتی بخش‌های شمالی، غربی و مرکزی کشور دارند این است که تجهیزات زمستانی کافی اعم از زنجیر چرخ را با خود به همراه داشته باشند.

وی مطرح کرد: همچنین رانندگانی که قصد سفر به محورهای جنوبی کشور شامل استان‌های بوشهر، خوزستان، فارس، سیستان و بلوچستان را دارند با توجه به احتمال آبگرفتگی و سیلاب قبل از سفر با این محورها با شماره 882555 یا 120 جهت اطلاع از آخرین وضعیت مسیر تماس حاصل فرمایند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه