English

فرماندار تهران خبر داد

آغاز طرح ضربتی جمع‌آوری متکدیان پایتخت از امروز

فرماندار تهران از آغاز طرح ضربتی جمع‌آوری متکدیان پایتخت از امروز خبر داد و گفت: این طرح با هماهنگی فرمانداری تهران به مدت 10 روز آغاز شد.

آغاز طرح ضربتی جمع‌آوری متکدیان پایتخت از امروز

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، عیسی فرهادی در حاشیه آئین افتتاح مرکز روزانه آموزش و توانبخشی بیماران روانی مزمن احبا در جمع خبرنگاران  از آغاز طرح ضربتی جمع‌آوری متکدیان پایتخت از امروز خبر داد و گفت:  دو دستگاه شهرداری تهران و سازمان بهزیستی کشور از امروز با هماهنگی فرمانداری تهران به مدت 10 روز طرح ضربتی جمع آوری متکدیان را آغاز کردند.

وی  در ادامه با بیان این مطلب که شهرداری تهران موظف به ساماندهی و پذیرش متکدیان بالای 15 سال و بهزیستی موظف به پذیرش و ساماندهی متکدیان کمتر از 15 سال است، گفت:  این افراد پس از جمع آوری در یک مجتمع فوریت‌های اجتماعی مورد غربالگری قرار گرفته و پس از تفکیک جنسیتی و جداسازی زنان، مردان و اتباع توسط دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی و شهرداری، با هماهنگی فرمانداری تهران ساماندهی می‌شوند.

شناسایی تمامی پاتوق‌های تهران

فرهادی از شناسایی پاتوق‌های تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر اکثر پاتوق‌های تهران از جمله آزادگان، هرندی، مدرس، حاشیه چمران و فرحزاد شناسایی شدند تا جایی که در حال حاضر به ندرت شاهد فعالیت پاتوق‌ها در تهران هستیم. هر چند اجرای این طرح برای فرمانداری کار بسیار سنگین و سختی بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه