English

در گفت و گو با موج عنوان شد

بارش برف و باران در جاده های ۷ استان کشور/کاهش دید در ۴ محور مواصلاتی

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده های 7 استان کشور خبر داد و گفت: 4 محور مواصلاتی شاهد مه گرفتگی همراه با کاهش دید است.

بارش برف و باران در جاده های 7 استان کشور/کاهش دید در 4 محور مواصلاتی

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج در رابطه با آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور  گفت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان اردبیل، محور هراز (محدوده لاریجان) و محور فیروزکوه (محدوده امین آباد) شاهد بارش برف هستیم. همچنین  علاوه بر بارش برف، بارش باران در اغلب محورهای استان گیلان، قم، اصفهان (محور کاشان - قم) و غرب استان مازندران ملاحظه می شود.

وی به مه گرفتگی در برخی از استان ها  اشاره کرد و گفت: در استان کردستان (محور سنندج - همدان) ، استان کرمانشاه (محورهای سقز - اسلام آباد و کرمانشاه - سنندج)، ارتفاعات استان همدان و محور فیروزکوه (محدوده گدوک) مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

با بیان اینکه آزاد راه خرم آباد - اندیمشک در استان لرستان محدوده تونل کبکان کیلومتر 55 روز گذشته بر اثر ریزش کوه مسدود شده است که این محور همچنان بسته است و تلاش جهت بازگشایی آن ادامه دارد، گفت: در حال حاضر در بخش ورودی کلانشهرها به ویژه در باند جنوبی آزاد راه تهران - کرج محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره ترافیک سنگین و نیمه سنگین است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه