English

رئیس دانشگاه تاکید کرد

حضور یکپارچه اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس دانشگاه آزاد گفت: بدلیل ضرورت های سیاسی و بین المللی تمامی اعضای هیات رئیسه این دانشگاه در راهپیمایی پرشکوه روز ۲۲ بهمن شرکت می کنند.

حضور یکپارچه اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دانشگاه آزاد، حمید میرزاده در صد و نود و پنجمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه گفت: واقعیت این است که ملت ما علیرغم تمام توطئه ها، در این ۳۷ سال ایستادگی و مقاومت کرده اند و پیشرفت های خوبی در ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

وی افزود: نماد این پیشرفت ها، توسعه علمی کشور است و دانشگاه آزاد نیز یکی از اصلی ترین نمادهای پیشرفت علمی دوران انقلاب اسلامی بشمار می رود.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه امروز ایران به لطف انقلاب اسلامی، کشوری بزرگ و قابل احترام در سطح منطقه و جهان است، گفت: در بین بیش از ۱۹۰ کشور دنیا، نام ایران به عنوان یک کشور با ضریب تاثیر بالا در عرصه جهانی مطرح است.

میرزاده به استقلال و تحقق حاکمیت ملی در ذیل رهبری معنوی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: ما باید پای انقلاب بایستیم. در جهانی که فساد و بده بستان هایی وجود دارد و حمایت های استکباری از رژیم های کودک کش و نژادپرست، همه مردم جهان را به ستوه آورده است، استقلال و حاکمیت ملی و مردمی ایران، اثبات کرده که جمهوری اسلامی ایران کانون آرامش و ثبات در منطقه و حامی مظلومان است.

رئیس دانشگاه آزاد اظهار داشت: امسال به ویژه با تهدیدات جدید و غیراخلاقی و غیرانسانی استکبار جهانی، بیش از هر سال نیازمند وحدت هستیم و همه ملت ایران و به ویژه خانواده دانشگاه آزاد اسلامی که خود محصول انقلاب و مدیون فضای حاکم بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن از انسجام ملی، اسلامی و قدرت کشورمان دفاع کنیم.

میرزاده گفت: به دلیل ضرورت های سیاسی و بین المللی در روز ۲۲ بهمن همه اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با یکدیگر در راهپیمایی پرشکوه این روز شرکت خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه